Új utakon jár a MOL

Való Világ
A magyar olajipari vállalatnál egyre fontosabb szerepet kap a kiskereskedelem. „Azt szeretnénk, hogy a hozzánk betérők minél magasabb színvonalú szolgáltatásokkal találkozzanak” – mondta el Orosz András a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője.

– A MOL-kutak miként támogatják a Nagyon Balaton rendezvénysorozatot?

– A térség gasztroeseményeit és fesztiváljait is bemutató ingyenes, 250 ezer példányban készült kiadványunk, a Balaton Magazin nemcsak a rendezvényeken, valamint a budapesti és a vidéki terjesztési helyeken érhető el, hanem a kútjainkon is. Így egyfajta információs pontként is működünk: bárki, aki betér hozzánk, megismerheti a Balaton színes programkínálatát.

– Folyamatosan zajlik a kereskedelmi hálózatuk fejlesztése és ezzel együtt a kutak megújítása. Mesélne erről bővebben?

– Jelenleg a régióban a vállalatunké a legnagyobb üzemanyag-kiskereskedelmi hálózat. Ez részben annak köszönhető, hogy az elmúlt három évben mintegy 500 töltőállomást vettünk át az Agiptól és a Lukoiltól.

Épp ez a bővítés sarkallt minket az egységeink újragondolására. Azt szeretnénk, hogy a hozzánk betérők minél magasabb színvonalú szolgáltatásokkal találkozzanak.

– Pontosan milyen átalakulásról van szó? Tudna mondani példákat?

– A kiskereskedelmi stratégiánk keretében még 2015-ben nyitottuk meg az első Fresh Corner üzletünket a Prielle Kornélia utcai töltőállomáson. Azóta folyamatosan nyílnak az újabb boltok, a kutak döntő többségében idővel már lesznek hasonló üzletek. Ezekben minőségi termékekkel és kibővült áruválasztékkal, kávéval, friss szendvicsekkel, pékáruval várjuk a vásárlókat, mindezt igényes, kellemes környezetben. A kutak egyre inkább egyediekké válnak: a Szentendrei úton lévő töltőállomásunkat például úgy alakítottuk át, hogy kielégítsük az észak-budai agglomerációból Budapestre ingázók igényeit. Hogy minél több időt tudjanak megtakarítani, itt – elsőként az országban – bevezettünk egy drive through szolgáltatást MOL Fresh Corner Drive néven. A sofőrök így az autójukban ülve, egy ablakon keresztül is megkaphatják a szendvicsüket vagy a kávéjukat.

– Mik a jövőbeli tervek?

– Folytatjuk a fejlesztéseket és az új szolgáltatások bevezetését. A cél, hogy a MOL felértékelődjön az autósok szemében: azt szeretnénk, ha az állomá-sain-kat az igényes kiskereskedelmi egységek miatt is számontartanák.  Emellett a reményeink szerint a kútjaink egyre inkább egyfajta találkozási pontként is szolgálnak majd a Balatonon túl az egész országban, ahol akár az üzlettársakkal is érdemes összefutni.

Ezek is érdekelhetnek

További híreink