Új üzleti modell és új működési alap az Aeron divatmárkánál

Hírek figyelo.hu
A GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap a tavalyi évben 1,2 milliárd forintot fektetett be a hazai AERON divatmárkába. A befektetés célja, hogy a már nemzetközi piacon is ismert brand új lendületet kapjon.

A GB & Partners Tőkealapkezelő Zrt. által kezelt Exim Exportösztönző Magántőkealap befektetésének köszönhetően jelentős mérföldkőhöz érkezett az Áron Eszter által 2011-ben alapított divatmárka. Az AERON ugyan már felfutó és nemzetközi jelenléttel bírt, a befektetéssel azonban most egy új lendületet szeretnének adni a nemzetközi terjeszkedésének.

Ez a befektetés teljesen új alapokra helyezi a márkát, egy új üzleti modell kialakítása a célunk. Ez a működés minden elemét érinti, az operatív és pénzügyi háttérrendszerek ki és-átalakításától kezdődően a szervezet fejlesztésén keresztül az értékesítési csatornák megreformálásáig

– mondta Gubicza Ágoston, a GB & Partners többségi tulajdonosa.

Az AERON jelenleg több országban is jelen van, többek között például Japánban, Nagy-Britanniában vagy a Benelux államokban, de a befektetés nem titkolt céljai között szerepel a további nemzetközi terjeszkedés is.

„Nagy terveink vannak, melyek megvalósításában a Vanguards csoport adta lehetőségeket is ki szeretnénk használni, hiszen a Vanguards csoporthoz tartozó fashiontech vállalkozás, a SKALA adja a márka személyre szabott e-commerce háttérrendszerét, míg a csoport szakértői segítik a nemzetközi terjeszkedést” – tette hozzá Áron Eszter.

A közös szinergiákat kihasználva most nagyobb lehetőségünk nyílik a Vanguards csoport részeként arra, hogy több szakember bevonásával nagyobb ütemben fejlődjünk. Így például több új beszállítót ismerhetünk meg, illetve jelentős lépéseket tehetünk a fenntarthatósági stratégiánk kialakításában

– mondta Molnár Sára, ügyvezető igazgató, aki többéves, New Yorkban szerzett divatipari szakmai tapasztalattal vette át a vállalat operatív vezetését idén januárban.

A tavaly év végi bő egymilliárd forintos befektetést követően az elmúlt félévben kulcsfontosságú lépések történtek a márka működésében. A márkaértékek megerősítése mellett olyan nemzetközi, iparági tapasztalattal rendelkező szakemberek integrálását indítja el, akikkel a márka a geográfiai hátrányával szemben gördülékenyebben tud betörni nemzetközi célpiacokra és így megerősíti az eddigi jelenlétét a kelet-ázsiai régióban és Japánban, a skandináv államokban és Németországban, valamint Amerikában. Az AERON márka újraindításán több nemzetközi szakemberrel is együttműködnek, akik számos nemzetközi luxusmárkának dolgoztak, például a Gucci, Tom Ford, illetve a Hermès és Louis Vuitton magazinok.

Ezek is érdekelhetnek

További híreink