Új stratégia, új menedzserek a Ford Magyarország managementjében

Hírek Érsek M. Zoltán
Miközben a Ford folytatja globális autóipari tevékenységének átalakítását, felgyorsítva az elektromos, hálózathoz kapcsolódó járműveinek fejlesztését az új stratégia jegyében a Ford Magyarország bejelentette, hogy az autógyár globális Ford+ stratégiának megfelelően hazánkban is átszervezi működését.

A Ford+ terv lényege, hogy a cég három különálló, de stratégiailag egymásra épülő autóipari üzletág – a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro – megalakításával segíti a márka további értékteremtését és növekedését. A globális átalakulást lekövetve a Ford Magyarország is átalakítja működését.

A Ford Blue és Model e üzletágak vezetésére Károly Róbertet, a Ford személyautókért felelős értékesítési igazgatóját kérte fel a management, aki kifejtette: „a Ford Model e a Ford innovációját és növekedését biztosító üzletágunk, ahol a világ legfelkészültebb szoftver-, elektromos- és autóipari tehetségeiből álló csapata dolgozik azon, hogy hihetetlenül jó elektromos járműveket és digitális élményeket alkossanak a Ford-vásárlók új generációi számára. A Ford Blue küldetése, hogy még vonzóbbá tegye a belsőégésű motoros autók üzletágát, megerősítse sikeres és ikonikus járműcsaládjainkat. A Ford Blue lényege, hogy a jövő építése során az egy évszázad alatt összegyűlt ipari tudásunkat a legoptimálisabban hasznosítsuk, olyan modelleket élményeket és szolgáltatásokat hozva el a magyar vásárlóknak, mint a Ranger és Raptor pickupok, az európában debütáló Bronco és a Mustang.”

A Ford Pro üzletág átfogó szolgáltatásokkal javítja az európai haszonjármű és flotta vásárlók produktivitását, szoftverekkel és digitális megoldásokkal segítve a járműflották munkáját. A Ford Pro egyedülállónak számít a haszonjármű-szektorban azzal, hogy teljesen integrált, digitális megoldásokkal segít ügyfeleinek flottáik működtetésében, páratlan kényelmet és hatékonyságot kínálva, akár dízel- vagy benzinmotoros autókat, akár tisztán elektromos hajtású modelleket üzemeltetnek. Teszi ezt még akkor is, ha azok nem Fordokat használnak. A flotta ügyfelek és haszonjármű értékesítés teljeskörű managementjét a Ford Pro üzletág igazgatójaként Bagyó Dávid látja el a jövőben.

A magyar és a cseh piac működését ügyvezető igazgatóként továbbra is Kővágó-Laky Andrea irányítja.

Borítókép: Károly Róbert/Fotó: Figyelő

Ezek is érdekelhetnek

További híreink