A marketing szakember a Budapesti Gazdasági Egyetem jogelődjén, a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát kereskedelem és marketing szakon angol nyelven, ahol marketingkommunikációra specializálódott. Szakmai pályafutását a Nestlénél kezdte marketing és menedzsment területen, ezt követően a Foodpandánál helyezkedett el, majd Londonban több kozmetikai és FMCG márkán is dolgozott projektmenedzserként, csapatvezetőként.
Mostani pozíciójába az emberközpontú energetikai megoldásokat kidolgozó QX World-től érkezett, ahol marketing menedzserként többek között a különböző kommunikációs tartalmakért és stratégiai feladatokért felelt.
Az elmúlt másfél évtized során széleskörű munkatapasztalatot szerzett olyan területeken is mint a költségvetéstervezés, az ügyfélkapcsolatok kezelése, a rendezvényszervezés, a kampányok teljeskörű menedzselése és a csapatirányítás.
Új pozíciójában a Westend teljes kommunikációs és marketingtevékenységéért felel a nyár közepétől. Ebben a minőségében egyik első nagy projektje a megújult ételudvar és közösségi tér, a Food & Friends újrabevezetése és népszerűsítése volt.
Fotó: Westend