A globális gazdasági nehézségek időszakában egyre több vállalkozó szembesül azzal, hogy partnerei nem, vagy csak jelentős késedelemmel fizetik ki a számláikat. Magyarországon évente közel félmillió követeléskezelési ügy jut el jogi szakaszba.
A piacvezető fintech vállalat folyamatosan arra törekszik, hogy digitális megoldásaival időt és pénzt takarítson meg közel 700 ezer ügyfele számára. Az ügyvédi és a jogi követeléskezelés megoldásokhoz hasonlóan a közelmúltban elindított digitális faktoring szolgáltatás is arra hivatott, hogy a vállalkozók minél nagyobb anyagi biztonságban tudhassák magukat. „Ha segítünk a számla kiállításában, akkor segítsünk abban is, hogy az ügyfeleink a számlájuk ellenértékét megkapják. Az új szolgáltatás a fizetési felszólítástól szükség esetén a végrehajtásig kíséri el a vállalkozókat” – nyilatkozta Ángyán Balázs, a Számlázz.hu ügyvezetője.
A Számlázz.hu úgy szeretné támogatni a követeléskezelést, hogy közben a lehető legkevesebb stressznek tegye ki az ügyfeleit. „Sokak számára feszültséget jelent a helyzet kezelése, az adós felszólítása, majd a jogi lehetőségek feltérképezése, ügyvéd keresése. A Payee-vel közösen, fél év alatt kifejlesztett rendszer egyetlen gombnyomással útjára indítja a folyamatot. Ennek első lépcsője egy udvarias fizetési felszólítás, majd az ügyvédi levél, végül pedig a fizetési meghagyás, illetve annak végrehajtása lesz. Az ügyfélnek egyetlen percet sem kell ügyvédi irodában töltenie” – mondta el Ángyán Balázs.
Borítókép: illusztráció, forrás: Shutterstock