Onlineban erősít a Rossmann

Hírek H.Gy.
Új partnerrel bővült a Rossmann online szállítási szolgáltatása. Együttműködik a DODO-val, amely jelentősen csökkentheti a megrendelt termékek kézhezvételi idejét.

A pandémia kezdete óta ugrásszerűen megnőtt a vásárlók igénye az élelmiszereken túl az egyéb, a háztartásban használt termékek online megrendelése iránt. Ezzel egyidőben az is elsődleges fogyasztói elvárás lett, hogy a megrendelt termékek minél hamarabb megérkezzenek a szállítási címre. Persze ez a tendencia nem csak az online értékesítésben figyelhető meg, a KSH adatai szerint a hagyományos illatszer kereskedelem is dinamikusan, egyenletesen növekszik (a pandémiát leszámítva) éves szinten 5-7 százalékkal.

Az online vásárlói kedv a Rossmann adatai szerint a járványhelyzet enyhülését követően is megmaradt. A vásárlók körében az online leadott rendelések során a babaápolási és háztartási termékek, valamint a személyes ápolási cikkek a legnépszerűbbek. Budapesten és az agglomerációban akár öt órán belül, egy órás időablakkal is átvehetőek a rendelések és ez az amivel vonzóbbá lehet tenni az online rendelést. A Rossmann saját adataiból kiderül, hogy a leginkább fejlődő terület Budapest, ahol a cég saját futárszolgáltatásának köszönhetően sok új vásárlót képes elérni. Az üzletlánc a fogyasztói trendeknek megfelelve, eddig is jól működő házhoz szállítási szolgáltatást kínált online vásárló ügyfelei részére, ám az e-kereskedelmi szektorban folyamatosan növekvő igények kielégítéséhez tovább kívánja erősíteni futárszolgáltatását. A drogéria-parfüméria hálózat kiszállítási kapacitásainak növelése érdekében új logisztikai partnerrel bővült. A DODO, amely az utolsó egy, illetve két kilométeres kiszállítás specialista, mesterséges intelligencia alapú városi logisztikai megoldásai révén, akár aznapi házhoz szállítással eljuttatja a vásárlókhoz az online megrendelt termékeket Budapesten és az agglomerációban egyaránt.

Ezek is érdekelhetnek

További híreink