A június 20-án hivatalosan is megalakult Női Marketing Tagozat egy olyan szakmai közösség, amelyben cégvezetők, nagyvállalati döntéshozók, reklámszakemberek dolgoznak együtt. A Női Marketing Tagozat ügye társadalmi szerepvállalás is, hiszen ha a nőket tudatosan, felelősen és manipulációmentesen szólítja meg a jövőben minden reklám, az hatással lesz a nők és a női döntések társadalmi megítélésre.
Az új tagozat az alakuló közgyűlésén Pálfi Évát, a B2W alapítóját választotta meg elnöknek.
Pálfi Éva progresszív szemléletváltása, a B2W (Business to Woman) kommunikáció 2018-ban robbant be a reklámipar világába. Öt év alatt megreformálta a hazai vállalkozásokat, a női közösségeket, a női vezetők megítélését, és azt a marketinget, amely kifejezetten a női célcsoportra fókuszál.Öt év alatt bebizonyította, hogy
azok a cégek, amelyek tudatosan odafigyelnek a női fogyasztókra, a női munkatársakra, a női vezetőkre, sokkal sikeresebbek a többi piaci szereplőhöz képest.
Már 2020 óta egyetemi tananyag a B2W Marketing, évről-évre egyre több diplomázó végez marketing szakemberként ezzel a tudással idehaza. 2018 óta hat Marketing Gyémánt-díjat kapott a B2W a Magyar Marketing Szövetségtől, reklámtervezésért, oktatásért, rendezvényszervezésért, és 2023-ban a társadalmi szerepvállalásért.
„Elkötelezettek vagyunk a marketing értékteremtő szerepének hirdetésén túl, annak formálásában is. Magyarország meghatározó és egyik legaktívabb szakmai közösségként több mint 200 vállalati tagot számlálunk, és több ezer szakembert, szervezetet képviselünk. Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, társadalmi és környezeti célokra reflektáló programjainkkal és projektjeinkkel megmutatjuk, hogy a szakmánk képes életképes válaszokat adni az aktuális kihívásokra. A szakmaiság erősítésével a marketing megítélését egyre magasabb szintre helyezzük” – ismertette Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
Nyitókép: illusztráció, forrás: Shutterstock