Hódítanak a rugalmas megoldások az irodapiacon

Hírek figyelő.hu
A myhive irodák közösségi tereiben, és a kulcsrakész privát irodatereiben is komfortos munkakörülmények és már-már szállodai szintű szolgáltatások várják a bérlőket. Az extra kényelmi szolgáltatásokkal ellátott prémium irodaterületeket akár egy hónapra is bérbe lehet venni.

Az üzleti élet bármely területét nézzük, mindig azok a legsikeresebb cégek, amelyek képesek megjósolni a sikert garantáló újításokat, trendeket, ezáltal maguk gerjesztik egész üzletágak fejlődését. A globális irodapiacot – ahogy sok más alszektort – megroppantotta a 2020-ban kitört Covid-járvány. Hosszútávú szerződések váltak bizonytalanná a távmunka kényszerű elterjedése miatt, az üzemeltetők egy része fejvesztve kereste a kiutat.

Már ekkor létezett olyan koncepció, amely egyszemélyes, kis- illetve közepes vállalatok számára is rugalmas megoldást kínált, mint a több éves tervezés során kimunkált myhive márka, amely ma a CPI Hungary által kezelt irodaházakban érhető el. Ennek erőssége, hogy nincs közbeiktatott cég a bérlő és bérbeadó között. A CPI egy személyben tulajdonos és üzemeltető a házakban, s ennek révén olyan részszolgáltatásokat képes kínálni, amelyekkel nehéz versenyre kelni.

A házakban például 1 hónapra, de akár egy évre is ki lehet bérelni kiépített, és akár extra igények szerint felszerelt helyiségeket.

Mindez a sok különleges szolgáltatással kiegészülve ígéretesnek tűnik arra, hogy a távmunkában ragadt munkavállalók visszatérjenek az irodába.

Szállodai szintű kényelmi szolgáltatások az irodában

A koncepció szerves része továbbá, hogy a prémium környezethez extra, már-már szállodai szintű kényelmi szolgáltatások párosulnak, amelyekért más szolgáltatott irodákban messzire kell menni, és amelyek komoly megtartó erővel bírnak a munkáltatók számára. A 2021 tavaszán bevezetett irodák Budapest központi lokációin, más-más csomagkínálattal érhetőek el, és a nap 24 órájában nyitva tartanak.

Például a mycowork egy olyan közösségi iroda, amelyben magánszemélyek, illetve néhány fős cégek változatos igényű munkatársai is megtalálhatják a számításukat. A körülbelül 100 munkaállomással, 4 és 8 fős meeting roomokkal, prémium kategóriás irodabútorokkal felszerelt irodatérben nem a négyzetméterért, hanem a munkaállomásért kell fizetni. A myflex csomagot választó bérlők inspiráló közösségi térben dolgozhatnak, a mydesk csomaghoz már saját munkaállomás, a myroomhoz pedig privát irodahelyiség jár. Az alapszolgáltatások (napi takarítás, karbantartás, internethozzáférés, levél és csomag szolgáltatás, italkínálat, értékmegőrző, nyomtatóhasználat) természetesen minden csomaghoz járnak.

A Covidban meghonosodott távmunka alaposan megcibálta a társas kapcsolatokat, amelyeket próbálnak újraszervezni a munkaadók. Ezekben a házakban a kiszervezett termelői piacok, a szakmai workshopok, illetve a tematikus, 90 perces bulik (Haloween, latin parti) is találkozási helyként szolgálhatnak. Az irodaépületek közül van, ahol edzőtermet, máshol – szintén a dolgozói igényekhez igazodva – gyermekmegőrzőt alakítottak ki.

Az ezen az elven működő irodák bérlőmegtartó képessége kecsegtető: 90 százalék feletti arányt tesznek ki azok a cégek, amelyek a szerződéskötés után hosszabbítottak.

Fotó: CPI

Ezek is érdekelhetnek

További híreink