Folytatódik az árzuhanás az egyik legnagyobb élelmiszerboltnál

Hírek Sz. H.
Egy héttel ezelőtt új szereplő lépett be a kiskereskedelmi láncok közötti árháborúba, a SPAR is meghirdette a maga árcsökkentési programját.

Az Árzuhanás Promócióban hetente újabb és újabb árucikkek ellenértéke csökken a SPAR és Interspar áruházakban, ezekről pedig minden hétfőn terméklistát tesznek közzé a weboldalukon. A kiskereskedelmi lánc a múlt heti nagy bejelentés után most azt közölte, hogy 5-40 százalékkal viszi lejjebb az árakat:

  • a pékáruk (kenyerek, zsemlék, kiflik, bagettek, paillasse-ok) 7-40 százalékkal,
  • a haltermékek 18-30 százalékkal,
  • egyes húskészítmények (virsli, baconszalonna) 5 százalékkal

lesznek olcsóbbak mától.

Miután a Központi Statisztikai Hivatal február 6-i jelentésében durván beszakadt kiskereskedelmi forgalomról számolt be, amelyhez hasonlóra évek óta nem volt példa, a láncok azonnal léptek: először az Aldi jelentette be a vaj árának 20 százalékos csökkentését, megtörve ezzel a másfél évig tartó drasztikus drágulást.

Ezt követte a Lidl, a CBA, majd a Penny, míg a Tesco azzal érvelt, hogy leköveti a legolcsóbb piaci árazást, így végeredményben náluk is olcsóbban lehet megkapni a vajat. A második körben a sajtok kerültek kevesebbe, aztán a tészták, majd a boltok elkezdték százasával csökkenteni a termékek árát – ehhez csatlakozott a SPAR.

Hogy hol és meddig tarthat az árháború, arról itt olvashatnak.

Borítókép: illusztráció/MTI

Ezek is érdekelhetnek

További híreink