Éves összevetésben 3 százalékkal 2,63 milliárd fontra (3,21 millió dollár) csökkent a Burberry luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó brit cég bevétele a március végével zárult pénzügyi évében.
Ebben szerepet játszott, hogy az utolsó negyedévben a bevétele 27 százalékkal zuhant, amikor boltjainak csaknem 60 százaléka zárva volt a koronavírus-járvány miatt. A pénzügyi első három negyedévben (azaz december végéig) a cég bevétele még 4 százalékos növekedést jelzett.
A londoni központú cég működési nyeresége 8 százalékkal, 404 millió fontra esett.
A bizonytalan kilátások miatt a cég nem adott ki pénzügyi előrejelzést az áprilissal kezdődött évre.
Az 1856-ban alapított Burberry csaknem 11 ezer alkalmazottat foglalkoztat a világon.
Kiemelt kép: MTI / Kollányi Péter