„Eredményeink motorja a hitelezés és a bővülő ügyfélkör volt” – értékelte az idei első fél évet rövid tömörséggel Guy Libot, a K&H csoport vezérigazgatója. A K&H Bank adózás utáni eredménye 2023 első fél évét követően 35,8 milliárd forint volt, a 33 milliárd forint összegű banki extraprofiadó elszámolása után.
Az első fél évben lakossági ügyfélszáma meghaladta a 815 ezret, vagyis 2022 első fél évének végéhez képest 5 százalékkal több magánszemélyt szolgált ki. A rendszeresen jövedelmet átutaló ügyfelek száma eközben átlépte az 555 ezret, ez azt jelenti, hogy 7 százalékkal többen választották elsődleges bankjuknak.
Július közepén bevezettek egy új mobilbank-applikációt. A teljességgel megújuló informatikai háttér megteremti annak a technológiai feltételeit, hogy a jövőben számos, eddig nem ismert, összetett funkció váljon elérhetővé az ügyfelek számára. A digitális átalakulás mellett a fenntarthatóság is fókuszban marad: a bank nemrégiben bemutatott energetikai kalkulátora a lakások energiafogyasztására és a rezsiköltségekre ad becslést, és kiszámolja azt is, hogy egy korszerűsítés után mennyi lesz az ingatlan üzemeltetési költsége.
A teljességgel megújuló informatikai háttér megteremti annak a technológiai feltételeit, hogy a jövőben számos, eddig nem ismert, összetett funkció váljon elérhetővé az ügyfelek számára. A digitális átalakulás mellett a fenntarthatóság is fókuszban marad: a bank nemrégiben bemutatott energetikai kalkulátora a lakások energiafogyasztására és a rezsiköltségekre ad becslést, és kiszámolja azt is, hogy egy korszerűsítés után mennyi lesz az ingatlan üzemeltetési költsége.
A teljes cikk a Világgazdaságban olvasható.
Címlapkép: Kallus György