A kényszerű járattörlések is közrejátszhattak abban, hogy a légitársaság 114 millió font veszteséget könyvelt el a június végével zárult negyedév végén – annak ellenére, hogy az utasok száma 22 millióra, tehát a tavalyi hasonló időszakhoz képest több mint a hétszeresére, a forgalom pedig a nyolcszorosára, majdnem 1,8 milliárd fontra emelkedett. Tény, hogy az eredményt ezenkívül a kedvezőtlen árfolyamok is negatívan befolyásolták – írta meg a turizmus.com.
A társaság korrigált adózás előtti vesztesége 318 millió font volt a tavalyi év ugyanezen időszakában.
A légitársaság a problémák ellenére szeptember végéig a járvány előtti szint 90 százalékára kívánja bővíteni a kínálatát. A kapacitás egyébként már az elmúlt negyedévben is 87 százalékon állt.
Ugyanakkor arról is cikkeznek, hogy a brit Which? fogyasztóvédelmi szervezet a polgári légügyi hatósághoz fordult amiatt, hogy az Easyjet rutinszerűen feledkezik meg jogi kötelezettségeiről a törölt járatok kapcsán.