Az illatozó kompozícióval, amiben a látogatók egy rövid sétát is tehetnek a cég azt kívánja üzenni, hogy elkötelezett a természetes összetevők és a természetvédelem mellett – áll a cég újságunkhoz eljuttatott közleményében.
A Teva már tavaly is kitűnt innovatív megoldásával. Akkor az első interaktív virágkocsi megalkotásával hívták fel magukra a figyelmet.
Ezt kívánták felülmúlni az idei kompozícióval, amiben az erdei séta élményét és a hagyományosan jelen lévő látványt egy újabb érzékszerv – a szaglás – bekapcsolásával szeretnék fokozni.
A kreatív ötlet megvalósításához a gyógynövényekre, természetes összetevőkre épülő illatokkal évtizedek óta professzionális szinten foglalkozó Molnár Katát hívták meg, akivel közösen számos variáció kipróbálást követően alkották meg a végleges változatot. A virágkocsin megjelenő fa illóanyagainak megidézésére fenyőkivonatot és a benzoin fa gyantáját alkalmaztak, és ott van az alkotóelemek között az illatával gyógyhatásával egyaránt jeleskedő levendula is.
A hangsúlyosan megjelenő mandarin Dél-Olaszországból, a karneváli hangulatot hozó citrom pedig, Spanyolországból származik.
A minőségi összetevők beszerzéséhez nemzetközi kapcsolataikat is mozgósították a projekt résztvevői. Ebben volt egy kis kockázat, de végül időben megérkeztek az illat előállításához szükséges alapanyagok. Így minden készen áll ahhoz, hogy debütálhasson a karnevál első illatos kocsija, ahol mohapárnák lesznek a forrásai a friss, meleg, fás illatnak, amelyben visszaköszön a nyári derű, az egészség és a fenséges természet ereje.
Borítókép: MTI/Balázs Attila