A nyomtatott lapok meghatározó szereplői maradnak a médiának

Hírek Figyelo.hu
Nagyvállalatot és nemzetközi céget már vezettem korábban, és bízom abban, hogy a rendszerszemlélet, a szervezeti fejlesztési tudásom, amelyet hozok magammal, segít a csoportnak abban, hogy magasabb, sikeresebb szintre vigyük a tevékenységeinket – mondta a Világgazdaságnak adott interjújában Dr. Szabó László, a Mediaworks új elnök-vezérigazgatója. Meglátása szerint a nyomtatott termékek továbbra is meghatározó szereplői maradnak a médiának.

Szabó László csaknem három éven át Magyarország washingtoni nagykövete, az azt megelőző három évben a Külgazdasági és Külügyminisztérium külgazdasági és külügyi államtitkára, valamint a külügyminiszter helyettese volt. A Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) kuratóriuma 2020. április 15-i hatállyal nevezte ki a Mediaworks Hungary Zrt. új vezérigazgatójává, valamint az igazgatóság elnökévé.

A nyomtatott sajtó továbbra is fontos szereplői a médiának

A vezérigazgató szerint még ha csökken is a nyomtatott termékek piaci részesedése, továbbra is fontos szereplői a médiának. „Sőt, ha valóban releváns, jó, modern tartalmakat tudunk közölni bennük, akkor a hozzáadott értéket is növelni tudjuk” – fogalmazott Szabó László. Úgy véli, hogy a modern technológiákra, az interaktivitásra is hangsúlyt kell fektetni, hogy a fiatalabb generációkat is megszólítsák.

Szerinte most még nehéz azt megmondani, hogy a koronavírus-járvány miatt a sajtó világa mennyire érzi majd meg a hirdetések számának csökkenését. „Az idei év valószínűleg nem lesz túl fényes, de bízunk abban, hogy találunk olyan megoldásokat, amelyek a rövid távú veszteségeket ellensúlyozzák, és közép- és hosszú távon nyereséges marad a cégcsoport. Alapvető cél ugyanis, hogy üzleti alapon működjünk” – mondta a Világgazdaságnak a Mediaworks új vezérigazgatója.

A teljes interjú a Világgazdaság pénteki számában olvasható
(Borítókép: Vémi Zoltán / Világgazdaság)

Ezek is érdekelhetnek

További híreink