György László, az Információs és Technológiai Minisztérium gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkárának nyitó előadásán elhangzott, hogy a magyar ipari termelés mintegy tizedéért felel az autóipar, az exportunknak pedig mintegy negyedéért. Az ágazat teljesítménye 2010 óta 2,5-szeresére nőtt! Azaz a magyar gazdaság teljesítménye szempontjából közel sem mindegy, hogy hogyan alakul a globális autópiac, különös tekintettel persze a német autómárkák, illetve gyártók teljesítményére, amelyet nemcsak az elektromos autózás, hanem Kína előretörése és a globális kereskedelmi háború is fenyeget.
Lánczi Tamás, a Figyelő főszerkesztője és György László gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkár
Horváth Gergő, a Nissan Magyarország PR- és marketingmenedzsere, Halaska Gábor, a Figyelő rovatvezetője és Zala Mihály, az EY kiberbiztonsági üzletágának vezetője
Várkonyi Gábor autóipari szakértő
Próbakörök a versenyautó-szimulátorban
Szajlai Csaba, a Figyelő főszerkesztő-helyettese, Szalay Balázs és Bunkoczi László, az Opel Dakar Team versenyzői
Fotós: Váradi Iván