Minden webáruház legfontosabb része: az ügyfél

PR PR tartalom
Webáruház tulajdonosként és üzemeltetőként feltehetően szeretnénk minél tovább versenyben maradni a piacon, sőt az első helyek egyikét elfoglalni a saját kategóriánkban. Ez nem lehetetlen, azonban tudnunk kell ennek a kulcsát, mégpedig azt, hogyan helyezhetjük előtérbe az ügyfelet. A MunkaruhaDivat Google-értékeléseinek segítségével mutatjuk, milyen szempontokra kell figyelnünk!

Rugalmasság

“Nagyon kedves kiszolgálás, remek munkanadrágot vettem, sajnos kicsi lett, de készséggel kicserélték, ezúton is nagyon köszönöm a segítséget.”

Bármikor megeshet, hogy elsőre nem a megfelelő méretet rendeli a vásárló, és erre készen kell állnunk webshop üzemeltetőként. Nagyon fontos, hogy rugalmasan kezeljük ezeket az eseteket, hogy gyorsan és megfelelően reagáljunk. A visszajelzésből pontosan látszik, hogy ez mennyire kritikus. A vásárló habár rossz méretet rendelt, nagyon elégedett azzal, ahogyan a MunkaruhaDivat webáruház munkatársai kezelték a helyzetet. Ezek után nagy valószínűséggel fog ismét itt vásárolni, valamint ajánlani a webshopot ismerőseinek is.

Szállítási idő

“Gyors szállítás, a rendelt termék megfelelő.”

Amikor az emberek fizikai boltban vásárolnak, a termék azonnal a kezükbe kerül, és már vihetik is haza. Természetesen egy online vásárlás esetén mindenki tisztában van azzal, hogy ez nem működik ennyire gyorsan. Ennek ellenére mindent meg kell tennünk, hogy a webáruházunkban vásárolt árucikket is minél hamarabb eljuttassuk az új tulajdonosához. Olyan futárszolgálattal kössünk együttműködést, amely a rendelés összekészítését, csomagolását és feladását is beleszámítva nem több mint 3-4 munkanap alatt kézbesíti a küldeményeket. A gyors kiszállítás hatalmas versenyelőny.

Minőség

“Minőségi, jó munkaruhák és kedves emberek.”

Lehetünk bármilyen kedvesek, lehet bármekkora a kínálatunk, és lehet akár aznapi a kiszállítás, mindez nem fog számítani, ha az, amit el akarunk adni, nem jó minőségű. A magasabb minőségű termékek beszerzési, gyártási ára valamivel magasabb lesz, de hosszú távon sokkal jobban megéri minőségi árut forgalmazni. A bóvlikat árusító webáruházakat maximum kipróbálják egyszer-egyszer a vásárlók, de visszatérő ügyfeleket nem tudnak szerezni.

Borítókép: illusztráció, forrás: pixabay.com

Ezek is érdekelhetnek

További híreink