Rugalmasság
“Nagyon kedves kiszolgálás, remek munkanadrágot vettem, sajnos kicsi lett, de készséggel kicserélték, ezúton is nagyon köszönöm a segítséget.”
Bármikor megeshet, hogy elsőre nem a megfelelő méretet rendeli a vásárló, és erre készen kell állnunk webshop üzemeltetőként. Nagyon fontos, hogy rugalmasan kezeljük ezeket az eseteket, hogy gyorsan és megfelelően reagáljunk. A visszajelzésből pontosan látszik, hogy ez mennyire kritikus. A vásárló habár rossz méretet rendelt, nagyon elégedett azzal, ahogyan a MunkaruhaDivat webáruház munkatársai kezelték a helyzetet. Ezek után nagy valószínűséggel fog ismét itt vásárolni, valamint ajánlani a webshopot ismerőseinek is.
Szállítási idő
“Gyors szállítás, a rendelt termék megfelelő.”
Amikor az emberek fizikai boltban vásárolnak, a termék azonnal a kezükbe kerül, és már vihetik is haza. Természetesen egy online vásárlás esetén mindenki tisztában van azzal, hogy ez nem működik ennyire gyorsan. Ennek ellenére mindent meg kell tennünk, hogy a webáruházunkban vásárolt árucikket is minél hamarabb eljuttassuk az új tulajdonosához. Olyan futárszolgálattal kössünk együttműködést, amely a rendelés összekészítését, csomagolását és feladását is beleszámítva nem több mint 3-4 munkanap alatt kézbesíti a küldeményeket. A gyors kiszállítás hatalmas versenyelőny.
Minőség
“Minőségi, jó munkaruhák és kedves emberek.”
Lehetünk bármilyen kedvesek, lehet bármekkora a kínálatunk, és lehet akár aznapi a kiszállítás, mindez nem fog számítani, ha az, amit el akarunk adni, nem jó minőségű. A magasabb minőségű termékek beszerzési, gyártási ára valamivel magasabb lesz, de hosszú távon sokkal jobban megéri minőségi árut forgalmazni. A bóvlikat árusító webáruházakat maximum kipróbálják egyszer-egyszer a vásárlók, de visszatérő ügyfeleket nem tudnak szerezni.
Borítókép: illusztráció, forrás: pixabay.com