Egyszerűség és hatékonyság – ez a QlickCRM az új hazai CRM rendszer

PR PR tartalom
Az üzleti világ folyamatosan átalakul és változik, így ha egy CRM rendszer bevezetéséről esik szó, akkor a hatékonyság és a könnyen kezelhetőség vált a siker kulcsfontosságú tényezőjévé.

Ebben a dinamikus környezetben talált magának helyet a 100 százalékban magyar fejlesztésű QlickCRM rendszer, amely mintegy válaszként reagál a mikro- és kisvállalkozások mindennapi kihívásainak hatékony kezelésére. A QlickCRM rendszer nemcsak egy újabb CRM megoldás, hanem egy egyszerű és hatékony eszköz, amely a cégvezetők és vállalkozók mindennapi munkavégzését sikeresebbé teheti.

A QlickCRM ötlete Horváth Attila tapasztalataiból nőtte ki magát, aki a Webergoline Kft. tulajdonosa és ügyvezetője több mint 10 éve. A korábbi projektek során a csapat tagjai maguk is szembesültek a piacon elérhető CRM rendszerek gyakorta előforduló bonyolultságával, és nehézkes bevezetésével. Az ügyfelek visszajelzései és a megszerzett tapasztalatok inspirálták őket arra, hogy egy olyan kompakt megoldást hozzanak létre, amely valóban egyszerű, könnyen kezelhető, és azonnal bevetésre kész.

De miért is különleges a QlickCRM? Horváth Attilával, a CRM rendszer ötletgazdájával beszélgettünk a működési folyamatról, kihívásokról, és a jövőbeli tervekről.

Zsófi: Korábban weboldal készítéssel és fejlesztéssel foglalkoztál. Hogy jött az ötlet, hogy létrehozz egy CRM rendszert? Ha jól tudom, ez egy 100 százalékban magyar fejlesztésű, és magyar támogatású rendszer.

Attila: Igen, több mint egy évtizede foglalkozunk webfejlesztéssel, és számos sikeres projektet hajtottunk végre. Az évek során egyre izgalmasabb ügyfelekkel dolgozhattunk együtt, és az ügyfélkörünk növekedése újabb igényeket generált. Ebben a környezetben merült fel az igény egy olyan könnyen kezelhető és átlátható CRM rendszerre, mint a QlickCRM, amelynek a prototípusát hamar elkészítettük. Az alap verzió 4-5 hónapos munka eredményeként született meg, és azóta is folyamatosan tökéletesítjük a felhasználók visszajelzései alapján.

Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a rendszer 100 százalékban magyar fejlesztésű és támogatású legyen, melynek köszönhetően magyar nyelvű ügyfélszolgálattal rendelkezünk és igyekszünk minden felmerülő kérdésre gyorsan reagálni. Már az elején volt egy olyan megérzésünk, hogy a kisvállalkozók részéről igény mutatkozik arra, hogy ne külföldi supporttal kelljen kommunikálni. Ezt figyelembe véve teljes mértékben magyar fejlesztést és támogatást kínálunk a QlickCRM mellé. Ezt végül az értékesítés során a partnerek is fontos igényként fogalmazták meg, ami értékes visszacsatolás volt.

Zsófi: Ha egy mondatban meg tudnád fogalmazni, akkor miért hasznos a QlickCRM a cégek számára?

Attila: Egyszerű kihívásokra, egyszerű megoldásokat kínálunk. Célunk, hogy minden információ könnyen hozzáférhető módon egyetlen rendszerben jelenjen meg. A jelenlegi funkciók közül véleményem szerint kiemelkedő az értékesítés, a projekt és feladatkezelő modul.

Egyszerű kihívás lehet például, hogy a munkatársak ne felejtsenek el feladatokat, legyen lehetőség arra, hogy megadott időközönként a rendszer feladatokat delegáljon automatikusan a felhasználóknak, méghozzá úgy, hogy előre meghatározva ellátja őket a feladat elvégzéséhez szükséges minden információval.

Zsófi: Mesélnél még részletesebben a QlickCRM rendszer egyéb funkcióiról? Az értékesítésen kívül milyen egyéb funkciókat tudnál mondani, ami érdekes lehet a cégek számára?

A rendszer részeként, ahogy említettem is, rendelkezésre áll egy professzionális projekt- és feladatkezelő rendszer is. Kiforrott, könnyen kezelhető, és az előzetes piackutatásunk során nem találtunk ehhez hasonlót a hazai szférában.

Ezt kiegészítve, a rendszerben megtalálható “ügyfélnyilvántartás” funkció kiterjed az alapvető elérhetőségi és számlázási adatokon túl bármilyen tetszőleges információval való kiegészítésre is. Az ügyfeleket könnyen kategorizálhatjuk, címkézhetjük és importálhatjuk-exportálhatjuk, mindemellett nagyobb ügyféllisták is könnyen kezelhetők.

Fontos hangsúlyozni, hogy a partnerek adatai hozzárendelhetők az értékesítéshez, projektekhez és feladatokhoz, így visszakereshető, hogy egy adott partnerhez kapcsolódóan milyen projektek és feladatok valósultak meg, továbbá milyen értékesítések történtek a múltban.

Az hírlevélküldő rendszerünk is része a funkcionalitásnak, amely ráadásul egy egyszerű drag & drop szerkesztővel is rendelkezik. Szerintem ezek azok a tényezők, amelyek hatékonyabbá teszik a mindennapi munkavégzését.

Fontos megjegyeznem, hogy a QlickCRM esetében lehetőségük nyílik az érdeklődőknek arra is, hogy bármikor hozzáférést kérjenek és díjmentesen kipróbálják a rendszert.

Zsófi: Egy igazán komplex és átfogó CRM rendszerről van szó. Miért tartod kiemelten fontosnak a könnyen kezelhetőséget?

Attila: Számunkra kiemelten fontos, hogy a bevezetés során a felhasználóknak ne kelljen azzal foglalkozniuk, hogy hogyan kell használni az adott rendszert. Célunk, hogy egyszerűen és könnyedén el tudják kezdeni használni anélkül, hogy szükség lenne bármilyen különösebb oktatásra.

Zsófi: Az biztos, hogy ígéretesnek hangzik. Milyenek az eddigi visszajelzések a QlickCRM rendszerrel kapcsolatban? Mit tapasztalsz a felhasználói oldalról?

Attila: Azok, akik a környezetünkben elkezdték használni a QlickCRM rendszert, kiválóan boldogulnak vele, és ritkán merülnek fel kérdések. A rendszer könnyen kezelhető és intuitív, így a támogatás igénye minimális. Mindenki örömmel veszi használatba a rendszert, és eddig szerencsére kizárólag pozitív visszajelzések érkeztek.

Zsófi: Ha már most ilyen tempóban fejlődtök, akkor mi a végső cél? Hova szeretnétek eljutni a következő években?

Attila: Folyamatosan dolgozunk a rendszer fejlesztésén, és heti rendszerességgel újabb frissítéseket és fejlesztéseket teszünk elérhetővé. Nem is áll szándékunkban lassítani ezen a téren. Célunk, hogy minden előnyös funkciót beépítsünk a rendszerbe, és a lehető legteljesebb élményt nyújtsuk. Az egyszerűség és a könnyen kezelhetőség továbbra is prioritás marad számunkra. Úgy gondolom, hogy a hatékonyság nem feltétlenül jár együtt a bonyolultsággal. Célunk, hogy a következő 5 évben legalább 2000 kisvállalkozás vegye használatba a QlickCRM rendszert, és ezzel támogassák működésüket.

Képek forrása: qlickcrm.hu

Ezek is érdekelhetnek

További híreink