A sportos napszemüveg márka, amely meghódította a világot: Oakley

PR PR tartalom
Ritkaság, hogy egy kifejezetten sport napszemüvegek gyártására specializálódott cég termékei meghódítsák a divatvilágot. A motocross-tól az utcáig – az Oakley története.

Az Oakley márka Jim Jannard motocross versenyző nevéhez fűződik. A cég eredetileg nem napszemüvegek és szemüvegek tervezésében, gyártásában utazott, azonban Jannard megálmodott egy különleges anyagot, amely nedvesség hatására ahelyett, hogy sikamlóssá válna, kiváló tapadást biztosít.

Ezt az anyagot először markolatok, és egyéb, motorversenyzéshez használatos kiegészítők gyártására használták, majd ezt követően, az 1980-as években születtek meg az első Oakley napszemüveg modellek.

Ezek a darabok még kifejezetten sportoláshoz, például síeléshez készültek, de az innovatív, csúszásgátló anyagnak köszönhetően rövid időn belül kiemelkedtek a sport-, majd az utcai napszemüvegek közül is.

Jó példa erre az Oakley Centerboard, és egy másik népszerű modell, az Oakley Holbrook is, amely egy híresen kényelmes darab, így sokan választják utcai viseletnek is.

Mitől más egy Oakley szemüveg?

Az Oakley egy érdekes fúziója a sportnak és a divatnak. A köztudottan jó minőségű modellek mindent tudnak, amit egy sportszemüvegtől várunk: védenek a káros UV-sugaraktól, nem párásodnak és – ahogy már írtuk – csúszásgátló anyag segítségével teszik a szemüvegeket kényelmes viseletté bármelyik sportoló számára.

A márka széleskörű elterjedését az hozta el, hogy a férfi, női, és leggyakrabban unisex napszemüveg modelleket úgy tervezték meg, hogy utcai viseletként is kiválóan megállják a helyüket.

Egyes örökzöld modellek, mintha sosem akarnának kimenni a divatból: az Oakley Gascan és az Oakley Sutro elsősorban a sportok szerelmeseinek körében népszerű. Ehhez igazodik a két modell formatervezése is.

Fotók: eOptika.hu

Ezek is érdekelhetnek

További híreink