A Wizz Air közleményében tudatta, hogy
járattörlés esetén mostantól automatikusan jóváírja a viteldíj 120 százalékát az utasok WIZZ számláján,
miután a COVID-19 járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma – írja közleményében a légitársaság.
Az utasoknak – külön kérésre – természetesen továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, amely azonban hosszabb időt vehet igénybe.
Az automatikus visszatérítési folyamat bevezetésével párhuzamosan
a légitársaság legkésőbb április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét.
A Wizz Air ugyanakkor szeretné megnyugtatni utasait, hogy ha a szokásosnál lassabban is, de munkatársai idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.
.
Borítókép: A Wizz Air légitársaság Airbus A 320-as gépe áll a Debrecen nemzetközi repülőtéren (MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor)