A szomszéd országban zajló események hatására a Talk-ABot ismét ingyenessé tette CHEQ nevű vállalati kommunikációs megoldását.
A munkavállalók és munkáltatok közötti azonnali kapcsolatot biztosító platform az azt igénylő, ukrán munkavállalókkal dolgozó cégek számára mától 60 napig ingyenesen használható.
A Talk-A-Bot legutóbb 2020 elején, a a Covid-19 idején aktiválta a CHEQ Krízis platformot. A magyar alapítású start-up cég, a Talk-A-Bot először a 2019-es Covid járvány idején döntött arról, hogy ingyenesen elérhetővé teszi CHEQ nevű belső kommunikációs rendszerét a hazai székhellyel rendelkező vállalatoknak.
A Viberen, Microsoft Teams-en és saját applikáción egyszerre elérhető CHEQ az alkalmazottakkal való kapcsolatot kínálja elsősorban azon vállalatok számára, amelyek jelentős számú kékgalléros (fizikai) munkatársat foglalkoztatnak. A szomszéd országban zajló események hatására a Talk-A-Bot újra aktiválta a CHEQ Krízis modult, és 60 napra ingyenessé tette az ukrán kitettségű vállalatok számára.
Soha nem annyira fontos a munkavállalókkal való folyamatos kommunikációs kapcsolat lehetősége, mint válság idején. Az elmúlt órák eseményei hatására úgy döntöttünk, hogy az ukrán munkavállalókkal, illetve kölcsönzött ukrán munkaerővel dolgozó szolgáltató és termelő vállalatok számára 60 napra ingyenesen elérhetővé tesszük a CHEQ Krízis platformot
– mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapító ügyvezetője. A hét nyelven használható CHEQ első idegennyelvű verziót igénylő megrendelője ukrán vendégmunkások elérésére kérte a megoldást a Talk-A-Bottól. Jelenleg mintegy 900 ukrán anyanyelvű felhasználó használja a CHEQ-et.