Növekedési stratégiáját támogatva szervezeti átalakításról döntött az AutoWallis. Szeptembertől önálló üzletágigazgatók irányítják a vállalat két üzletágát. Az újonnan kialakított irányító pozíciókba igazgatósági tagjai közül nevezett ki nagy tapasztalattal rendelkező vezetőket a tőzsde autós vállalata – olvasható a VG cikkében.
A nagykereskedelmi üzletágat Andrew John Prest igazgatósági tag irányítja,
aki új pozíciója mellett a Wallis Automotive Europe vezetőjeként felel többek között az Opel, a Jaguar, a Land Rovervmárkák nagykereskedelméért és annak további fejlesztéséért Magyarországon és a régió több országában. A kiskereskedelmi üzletágat pedig Antal Péter igazgatósági tag vezeti, aki emellett többek között a Csoport BMW, MINI, Maserati hazai és nemzetközi kereskedelméért felel. Mindkét szakember jelentős iparági tapasztalattal rendelkezik, és közel két évtizede töltenek be vezetői
pozíciót a Wallis csoport autós cégeinél.
Ezzel párhuzamosan, a régiós feladatok növekedésével a csoport eddigi gazdasági igazgatója, Seres Attila a továbbiakban szintén az újonnan létrehozott stratégiai és üzletfejlesztési igazgató pozícióban erősíti a nagykereskedelmi üzletágat, míg helyére új, kívülről érkezett tapasztalt vezető, Vaczlavik Ferenc került, aki korábban az AMC Networks Inc. közép-európai leányvállalatánál látta el a pénzügyi igazgatói feladatokat. A szervezeti változások célja, hogy az üzletfejlesztések hatékonyan, a szinergiákat kihasználva támogassák azt a stratégiai célt, amely szerint az AutoWallis az évtized végére a közép-kelet-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójává kíván válni.
(Borítókép: 2019.03.05. Auto Wallis BMW szalon. (Móricz-Sabján Simon)