Nem hiszem, hogy ma csak 96 gazdagabb ember lenne nálam Magyarországon – így reagált Kuna Tibor arra, hogy idén először szerepelt a 100 leggazdagabb magyart listázó kiadványban. Annak ugyanakkor örül, hogy a cégeinek értékét ilyen magasra teszik – mintegy nyolc milliárd forint szerepel a neve mellett.
Már csak azért is, mert Amerikából érdeklődik egy befektető a cégei iránt. „Nincs szándékomban, de akkor kell valamit eladni, amikor viszik” – fogalmazott elég sejtelmesen, annyit azonban elárult, hogy megkezdődtek a tárgyalások. Ezzel párhuzamosan a tavalyi évi eredmény nagy részét fejlesztésre fordítják, mivel cégeivel külföldi piacokat céloz. Szerbia az egyik terület „amit most tanulunk”, mivel szerinte az általa felépített közszolgálati kommunikációs modell nemcsak itthon lehet sikeres. Ennek és nem pedig Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterhez köthető barátságának tulajdonítja vállalkozásainak sikerét, ahogy fogalmazott: biztos benne, hogy a tárcavezető soha egyetlen telefont sem eresztett meg érdekében, így cégei életében semmilyen változás nem állna be akkor sem ”ha összevesznék a miniszterrel”. Mivel az általa kitalált modell az állami szektort célozza, természetes, hogy bevételeinek nagy része is innen jön.
Ugyanakkor Kuna Tibor cáfolta, hogy a vizes vb-vel kapcsolatos kommunikáció késében lenne. A Trinity és a Young&Partners legutóbb összesen öt milliárd forintos megbízást nyert el, ebből a megbízók három milliárd forintot kommunikációs feladatokra, két milliárd forintot rendezvényszervezésre szántak.