Telefonos, személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálásban is első a Provident

Hírek
A Provident Pénzügyi Zrt. idén három kategóriában is elnyerte a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat”. A ClientFirst Consulting Kft. által meghirdetett felmérésben a pénzügyi vállalat munkatársai bizonyultak a legjobbnak a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálás területein is. Emellett a vállalat kapta meg a „Legjobb Élmény Szolgáltató” különdíjat telefonos ügyfélkezelés kategóriában.

A Provident Pénzügyi Zrt. idén ismét első helyezést ért el személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában is a nagyvállalatok között a ClientFirst Consulting Kft. által meghirdetett kiválósági versenyen. A pénzügyi vállalat ezzel már negyedszerre vehette át mindkét kategóriában a legkiválóbb vállalatnak járó elismerést. A személyes és telefonos ügyfélkezelés mellett 2018-ban elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában is a Provident kapta a legjobbnak járó díjat.

A Provident a folyamatosan változó piaci és technológiai környezethez igazítja termék- és szolgáltatáspalettáját, azonban mindig az ügyfelek igényeit helyezi a középpontba. Talán ennek is köszönhető, hogy a megmérettetésben résztvevő vállalatok közül a Provident Pénzügyi Zrt. rendelkezett a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval telefonos ügyfélkiszolgálás terén, így ebben a kategóriában elnyerte a „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat is.

"Tudjuk, hogy hosszútávon csak akkor lehetünk eredményesek, ha ügyfeleink elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatásokkal. A Providentnél nagy hangsúlyt fektetünk ügyfeleink pontos és hiteles tájékoztatására, az ügyfélkiszolgálás minőségének folyamatos fejlesztésére, munkatársaink képzésére. Rendszeresen végzünk felmérést ügyfeleink körében: az elmúlt években az ügyfél-elégedettségi mutatóink folyamatosan 90% felett vannak. Külön büszkeséggel tölt el, hogy munkánkat mások is elismerik és ismét több kategóriában is átvehettük a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálás Díjat” – mondta el Rajnics Balázs, a Provident Pénzügyi Zrt. kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatója.

 

A Provident Pénzügyi Zrt.-ről

Az ötszörös Superbrands díjas Provident Pénzügyi Zrt. immáron 17 éve meghatározó szereplője a személyi kölcsönök piacának Magyarországon. A brit hátterű vállalat 130 éves üzleti tapasztalattal bír. Anyacége, a Londoni Tőzsdén jegyzett International Personal Finance (IPF) tizenegy országban 2,4 millió ügyféllel rendelkezik. Több mint 3.000 munkatársával Magyarország legnagyobb munkáltatói közé tartozik. Két alkalommal is elnyerte a Magyarország Legjobb Munkahelye címet (Aon-Hewitt, 2012., 2014.), egyúttal 2012-ben a közép-kelet európai régió hatodik legjobb munkahelyének választották. 2013-ban a Gallup Intézet a világ harminckét legjobb munkáltatója közé sorolta a pénzügyi vállalatot (Great Workplace Award), első magyar szereplőként a díj történetében. A Provident mintegy 300 ezer ügyfelet szolgál ki 90 százalék feletti ügyfél-elégedettséggel. Az ügyfélkör a hitelképes magyar társadalom egészét leképezi.

A Provident 2010-ben, 2011-ben, 2013-ban 2014-ben és 2018-ban is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat. A vállalat szerteágazó társadalmi felelősségvállalás programot működtet, melyet 2017-ben a Fenntarthatósági Világkongresszus a „Globális Fenntarthatósági Példakép” díjjal ismert el. Kollégáik az elmúlt években több mint 70 000 munkaórával segítettek önkéntesként oktatási és szociális intézményeket szerte az országban. A Provident gazdasági és pénzügyi ismeretterjesztő programja több tízezer háztartás és szakember számára juttatott el korszerű ismereteket (www.csaladikassza.hu).

Ezek is érdekelhetnek

További híreink