A Nanushka legújabb, londoni üzletét Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter nyitotta meg, aki igazi magyar sikersztoriként értékelte a lépést.
„A Nanushka most egy új dimenzió küszöbére érkezett a divat fővárosában” – fogalmazott.
A miniszter elmondta, hogy az elmúlt másfél év nehézségei közepette kellett egy iránytű, amely mindvégig a nemzeti érdek volt. A magyar export 100 milliárd euró fölé növekedett, és Magyarország ezzel a 12. helyet érdemelte ki a GDP értéke alapján. A miniszter közölte, hogy az exporthoz és a GDP-növekedéshez a magyar divatház is jelentősen hozzájárult, amely megemelte a foglalkoztatottainak számát.
„A sikeres gazdasági stratégia és a kreativitás megfelelő kombinációját láthatjuk. A kormány elkötelezett a magyar márkák támogatása iránt” – emelte ki.
Szerinte a márka Magyarország jó hírét viszi a nagyvilágban.
A külgazdasági és külügyminiszter a magyar divatház-hálózat londoni boltjának megnyitóünnepségén elmondta: világgazdasági szinten 42 százalékkal zuhant a működőtőke-áramlás az elmúlt évben, a Magyarországra érkező közvetlen külföldi tőkebefektetések értéke ugyanakkor 140 százalékkal emelkedett.
(Borítókép: Szijjártó Péter, Facebook)