A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása – olvasható az MKB Bank Nyrt. közleményében. A pénzintézet kevesebb mint egy hónap alatt – a magyar Linistry startuppal együttműködve – vezette be forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel
hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve ezzel is a fertőzésveszélyt.
Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az MKB Bank az elmúlt hetekben számos, az ügyfelek és a fiókokban dolgozó munkatársak egészségét egyaránt védő intézkedés bevezetéséről döntött. A bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét.
2020. március 25. napjától az MKB Bank Budapesten
- a Duna Plázában,
- az Árkád Örs vezér téri,
- a Nyugati téri, valamint
- Szegeden a Kölcsey utcai fiókjaiban
vezeti be digitális ügyfélhívó rendszerét, melynek segítségével
időpontfoglalási és távoli sorban állási lehetőséget biztosít ügyfelei számára. Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is. A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról a ITT tájékozódhatnak az érdeklődők. Az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.
.
Borítókép: SOMKID THONGDEE, PuzzlePix/Shutterstock