A több mint 60 országban elérhető Hell legújabb globális kampányában a világ egyik legfelkapottabb színészét, Michele Morrone-t láthatjuk különböző élethelyzetekben. A többrészes, fülledt sikerfilm, a „365 nap” főszereplője, a Dolce&Gabbana arca újabb fejezetet nyit a HELL sikertörténetében – számolt be róla a tények.hu.
Fotó: Hell
Kiemelik, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel, a sármmal és az alfa-hím férfitípussal, e tulajdonságokat kihasználva a HELL és a sztár együttműködése nem csupán egy reklámkampány, hanem két olyan nagyágyú egymásra találása, akik az erőt és a minőséget képviselik.
A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségi média csatornákra. A reklámfilm forgatása Magyarországon zajlott.
Borítókép: Netflix