A CHEQ-nek köszönhetően a gyártó és szolgáltató vállalatok kékgalléros dolgozói digitálisan kommunikálhatnak és intézhetik adminisztrációs ügyeiket munkáltatójukkal, amelyet Magyarországon és a közép-kelet-európai régióban mintegy 80 000 munkavállaló használ.
A jelenleg hét nyelven működő, Microsoft Teams, Viber platformokon, valamint natív mobil applikáción egyaránt futó CHEQ révén a nagyvállalatok HR tevékenységük számos idő- és költségigényes aspektusát tudják digitalizálni és automatizálni.
A 2016-ban alapított Talk-A-Bot azon kevés magyar informatikai cég egyike, amelynek termékei megtalálhatóak a Microsoft AppSource-on. CHEQ, a Rakuten Viber kiemelt partnerének dobozos terméke megoldást kínál a fizikai dolgozók és irodai alkalmazottak hatékony és egyidejű elérésére. Emellett automatizálja az ismétlődő HR feladatokat, és mindezt több kommunikációs csatornán teszi.
A CHEQ lehetővé teszi a vezetőség és a HR-osztály számára, hogy üzeneteket, videókat és dokumentumokat küldjenek az alkalmazottaknak, függetlenül azok fizikai helyüktől. A CHEQ-et az irodai és a fizikai dolgozók egyaránt használhatják, mivel számítógépes és okostelefonos környezeteken egyaránt elérhető. A CHEQ segítségével az alkalmazottak egyéni kéréseiket küldhetik el a központba, a HR-osztály pedig elégedettségi felméréseket vagy gyors közvélemény-kutatásokat végezhet akár nagy létszámú csoportokkal is a rendszeren keresztül, amely azonnali kapcsolatot és mérést biztosít.
A Microsoft AppSource-ra lépés jelentős mérföldkő a Talk-A-Bot életében, ugyanis egy globális problémára nyújtott hazai megoldás válik ezzel globálisan is elérhetővé. A CHEQ nemzetközi piactéren való listázása ügyfeleink számára azt jelzi, hogy a termék megfelelt a Microsoft összes, szigorú követelményének, és mára nemzetközileg is ajánlott informatikai megoldássá érett
– mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezető igazgatója.