Kisfilmekkel, imázsvideóval, új weboldallal elindította szakmanépszerűsítő kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amelynek kiemelt célja az ágazat presztízsének növelése, valamint az, hogy a pályaválasztás vagy átképzés előtt álló diákok a turizmust és a vendéglátást válasszák – közölte a szervezet.
A hét szakmát (barista, cukrász, felszolgáló, séf, recepciós, sommelier, concierge) bemutató filmekben olyan ismert és neves szakemberek mesélnek a munkájukról, mint Szik Mátyás sommelier és Veres István séf.
A kampány részeként a nézők találkozhatnak egy imázsvideóval azokról az értékekről, amelyekért érdemes az iparágban dolgozni.
A pályaválasztás segítésére már elérhető a karrieraturizmusban.hu weboldal, amely friss szakmai tartalommal, korszerű eszközökkel nyújt információkat az érdeklődőknek.
A honlapról letölthető egy kiadvány is, amely bemutatja a lehetséges karrierutakat a turizmus és a vendéglátás területén, útmutatóul szolgál a tökéletes szakma kiválasztásához. Mint írták, a kampány egyszerre segíti a munkavállalók bizalmának visszanyerését, emellett mankóként szolgál a továbbtanulás előtt álló diákok, munkavállalók számára, perspektívát, karrierutat mutat. „A program (…) elismeri a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembereket” – áll még a közleményben.
(Borítókép: Állószörfösök (SUP-osok, Stand Up Paddle) éjszakai túrája a Dunán, a Szabadság hídnál 2020. július 31-én. (Mónus Márton, MTI)