A SPAR Csoport áruházai lettek a kedvenc frisshús vásárlási helyszínek egy reprezentatív internetes kutatás szerint, amelyet a Scores Group végzett el a közelmúltban – értesült a Világgazdaság. A piackutatás a Magyarországon friss húst vásárló felnőtt lakosság körében a húsvásárlási szokásokat elemezte, amelyeket húspultból, hentespultból kimérve, illetve előre csomagoltan az önkiszolgáló hűtőkből és hűtőládákból lehet megvásárolni. Az adatok egyértelműen azt mutatják, hogy a fel nem dolgozott nyers húsok terén a SPAR-t részesítik előnyben a vásárlók országszerte, legyen szó sertésről, marháról, különböző szárnyasokról, vadhúsokról vagy egyéb húsokról, például nyúlról.
„A SPAR a hazai piacra lépése óta elkötelezett a minőségi húsok iránt, s kiemelt figyelmet fordít a magyar vásárlók friss hússal történő ellátására, hiszen a háztartások egyik legfontosabb fogyasztási cikkéről van szó. A kiskereskedelmi láncok közül a SPAR volt az első, amely önálló húsüzemet indított. A REGNUM Húsüzem és Oktatóközpontra az elmúlt 15 évben több mint 8 milliárd forintot költött a SPAR Csoport.
A húsüzem közben nem csak szakmai központtá vált, hanem az ország egyik legmodernebb technológiával rendelkező húsfeldolgozó egysége is lett, ahol 2019-ben 2611 szarvasmarhát és 451 ezer félsertést dolgoztak fel.
A termelés volumene meghaladta a tavalyi üzleti évben a 39 850 tonnát, a magyar beszállítók aránya pedig a 80 százalékot” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A hús az egyik alapvető élelmiszerforrásunk, amely mind a fehérje, mind a nyomelemek, mind pedig a vitaminok szempontjából lényeges eleme a táplálkozásunknak. A SPAR Csoport esetében a pultos hústermékek generálják a nagyobb forgalmat, de a vásárlói trendek egyre inkább megkövetelik az előre csomagolt, előre szeletelt védőgázas vagy vákuumos kényelmi termékek polcon tartását is.
Borítókép: Spar