A Mol átadta az ezredik Fresh Cornert a napokban. A vállalatcsoport mintegy hat évvel ezelőtt kezdte el a régió kilenc országában található töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss ételkínálattal várja a vásárlókat, kávéikat pedig még ennél is több helyen kóstolhatók meg. A vendéglátásban az elmúlt évek során szerzett tudást és tapasztalatot pedig két új helyszínen, Leányfalun és az M43-as autópályán, a Szent Gellért pihenőhelyen kamatoztatják tovább, ahol hamarosan nyit a vállalatcsoport első hazai, kifejezetten melegételeket kínáló egysége a Fresh Corner Restaurant – derül ki a társaság közleményéből.
A vállalatcsoport hat éve kezdte el töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció mentén,
ma pedig már 1000 helyszínen várják friss szendvicsekkel, pékáruval és hot doggal a vásárlókat.
Közleményük szerint a koncepció sikerességét mi sem mutatja jobban, minthogy a pandémia ellenére is regionális szinten 46 millió – idehaza 9 millió – csésze kávét adtak el tavaly, messze túlszárnyalva az összes, kifejezetten a kávézásra szakosodott társaságot.
A Mol által készített fogyasztói kutatásokból kiderült, hogy az autósok többsége ma már többet igényel egy gyors tankolásnál: gasztronómiai élményt, rekreációt és változatosságot az utazás során. A Fresh Corner koncepció lényege pedig éppen az, hogy a finom kávén és harapnivalón túl minőségi időt kínál az utazóknak, annak minden szükséges kellékével. Egyre több helyen várja terasz, szabadtéri fitneszpark, gyereksarok, pelenkázó és kutyafuttató az utazókat.
A Fresh Corner hálózat bővítésének kiindulópontja a 2030-as hosszú távú stratégiájuk volt
, amely a fogyasztói igények minél szélesebb körű kielégítését célozza, egyre magasabb minőségben.
A pandémia után megújult lendülettel vágunk bele a jövő kihívásaiba, és frissített hosszú távú stratégiánkkal összhangban folytatjuk töltőállomásaink átalakítását, hogy még szélesebb közönséghez juttassuk el a kiskereskedelmi szolgáltatásainkat – nyilatkozta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
Mint írták, az elmúlt évek során szerzett tudást és tapasztalatot a Mol most két új helyszínen kamatoztatja.
A leányfalui Fresh Corner jellegzetes példája annak az odafigyelésnek, amellyel a vállalat igyekszik alkalmazkodni a helyi sajátosságokhoz, és megmutatja azt a jövőt, amilyennek a vásárlók kiszolgálását elképzeli. A megújult töltőállomás zöldtető- és zöldfal-borítást kapott, továbbá a környéken népszerű kerékpározási szokásokhoz igazodva kerékpáros szervizpont és e-bike töltő is található itt.