Egyre több a Netflix-előfizető, ez mégsem látszik a részvényeken

Hírek Magyar Nemzet
Az elemzők által vártnál kevésbé nőtt a világ legnagyobb streamingszolgáltatója, a Netflix bevétele az idei második negyedévben.

A streamingszolgáltató a New York-i tőzsde szerdai kereskedésének leállítása után ismertette, hogy a bevétele éves szinten 2,7 százalékkal, 8,2 milliárd dollárra emelkedett, ami elmaradt az elemzői várakozások átlagában szerepelt 8,3 milliárd dollártól – írja a Magyar Nemzet.

A Netflix a folyó negyedévre 8,5 milliárd dolláros bevétellel számol, ami szintén kisebb a szakértők által becsült 8,7 milliárd dollárnál.

A Netflix részvényára csaknem kilencszázalékos mínuszba került a tőzsdeidőn túli kereskedésben annak ellenére, hogy a cég 3,29 dolláros részvényarányos adózott eredménye jóval felülmúlta az elemzői becslésekben szerepelt 2,86 dollárt.

A Netflix-előfizetők száma 5,9 millióval, 238,4 millióra gyarapodott a negyedévben, jócskán meghaladva a piac által várt 1,9 milliót.

A Világgazdaság korábban megírta, hogy a Netflix a reklámok elfogadása felé tereli az előfizetőit, így igyekeznek új bevételi forrásokhoz jutni a streamingszolgáltatónál. Azt is bejelentették: megszüntetik legolcsóbb reklámmentes csomagjait az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában, hogy minél több előfizetőt a reklámokkal teletűzdelt csomagok felé tereljen.

A cég honlapján közzétett tájékoztatás szerint a havi 9,99 dolláros alap-előfizetés egyelőre csak az új szerződéseket érinti, akik korábban fizettek rá elő, maradhatnak a csomagban.

Borítókép: Getty Images

Ezek is érdekelhetnek

További híreink