Jelenleg a netbankba való belépés sem üzemel.
A pénzintézetek, így az Erste Bank sem, semmilyen esetben és semmilyen csatornán (e-mail, sms, telefon, egyéb) nem kéri az ügyfeleit arra, hogy adják meg a bankkártyára vonatkozó összes adatot, NetBank jelszót vagy távoli elérést biztosító programok, alkalmazások telepítését.
Az ilyen típusú megkeresések esetén sose engedje, hogy esetleg számítógépére vagy telefonjára távoli elérést (pl. AnyDesk, Teamviewer, stb.) biztosító vagy ismeretlen forrásból származó vírusirtó programokat telepítsenek.
Ne adja meg bankkártya adatait és ne engedjen idegeneknek hozzáférést számítógépéhez vagy mobileszközéhez
– hívta fel a figyelmet a bank, amely arra kéri ügyfeleit, hogy fokozottan vigyázzanak a banki adataikra.
(Borítókép: pedrorsfernandes, PuzzlePix/Shutterstock)