Kártyás vásárlásaik után akár a költésük 10 százalékát is visszakaphatják az Erste ügyfelei a bank most induló kedvezményprogramjában – jelentették be mai sajtótájékoztatójukon a pénzügyi szolgáltató vezetői. A George App új, májustól elérhető Moneyback funkciója a vásárlási szokások alapján kínál személyre szabott ajánlatokat. A régió más országaiban már több millió Erste ügyféllel bíró programhoz mostanáig mintegy 30 partnercég csatlakozott itthon. A program lényege, hogy az ügyfelek a nekik releváns kereskedőktől vásárlásaik után automatikusan kapnak pénzvisszatérítést, kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül, ha aktiválják a nekik tetsző ajánlatot. A pénzvisszatérítés mértékét mindig az adott partnercég határozza meg.
Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője közölte: az Erste Bank digitális platformjának, a George-nak a bevezetése egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Tavaly február óta – tette hozzá – már több mint 640 ezren próbálták ki George-ot, közülük mintegy 460 ezren mobilon léptek be.
Több mint 520 ezren havonta legalább egyszer használják a platformot, nagy többségük, 70 százalékot meghaladó arányban – kizárólag, vagy a George Webbel együtt – a George Appot.
Az elmúlt időszakban jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma az Ersténél: a George indulása óta mintegy 60 ezerrel emelkedett azok száma, akik a pénzintézet online csatornáit használják rendszeresen a mindennapi pénzügyek intézésére. Ezzel a digitálisan aktív ügyfelek aránya egy év 63 százalékra nőtt.
Figyelemre méltó emellett, hogy az új digitális platformot sokkal gyakrabban használják az ügyfelek, mint a korábbi netbankot és mobilbankot: az első negyedévben havonta átlagosan közel kétszer olyan gyakran léptek be George-ba, mint korábban a régebbi felületekre, és a Moneyback bevezetésétől további jelentős növekedést vár ezen a téren a pénzügyi szolgáltató.