Balogh Levente negyedévszázadon keresztül vezette apjától átvett cégét, mely napi 10-12 óra operatív munkát jelentett számára. Bevallotta, belefáradt abba, hogy a címkebeszerzéstől a raklapselejtezésig minden munkát felügyel. Ennek kárát a brand és a cég megfelelő növekedése bánta. Egészen 2015-ig.
Ekkor jött létre a régió két “ásványvíz-dinasztiájának” az egyesülése. Az olasz Pasquale család kezében lévő KVM és a Szentkirályi a Central European Mineral Water Holding (CEMW) cégben egyesült, melyet ebbe az évben a PepsiCo érdekeltségeinek felvásárlásával bővítettek. Ez a legnagyobb nem kormányzati beruházás eddig, és valószínűleg 2018 tavaszán fejeződik be. A magyarországi PepsiCo-t közösen vásárolják fel. Balogh kifejtette, hogy “döntésünket a versenyképességet és régiós növekedést szem előtt tartva hoztuk meg”. Nem kisebb eredményt várnak az akvizíciótól, minthogy “a KMV-vel közös cég válik az ásványvizek és alkoholmentes üdítőitalok magyar piacának legnagyobb szereplőjévé”.
És hogy elégedett-e? Balogh Levente szerint “egy jó üzletember sosem az, de realista vagyok, s értékelem a jelenlegi helyzetemből adódó lehetőségeket."
A teljes interjút a Figyelő február 8-ai számában olvashatják.