Az Aegon magyarországi vállalatai piacfelmérés alapján választották ki azt az új márkanevet, amely egyszerre tükrözi a szolgáltatásaik mögött álló megbízhatóságot és azt a szakmai kiválóságot, amely az ügyfélkapcsolatok stabil alapját adja.
Az Alfa rövid név, könnyen kimondható és megjegyezhető, univerzálisan értelmezhető. A név elsőséget, új kezdetet jelent, emellett egyszerre sugall erőt és a tradíciók tiszteletét, utal a vállalat történelmi hagyományaira és jelenlegi piaci pozíciójára. Az Alfa a lakásbiztosítási piac vezető biztosítója, tulajdonosain keresztül Magyarország egyik vezető biztosítási csoportjának tagja. Az Alfa cégcsoport küldetése továbbra is ügyfelei biztosítási és nyugdíjpénztári igényeinek hatékony kiszolgálása marad, ezáltal egy biztonságosabb jövő megteremtése számukra.
A biztosító és a nyugdíjpénztár szeptembertől veszi fel az Alfa nevet, addig Aegon néven működik és szolgálja ki ügyfeleit.
Az Aegon NV. 2020-ban döntött egyes kelet- és közép európai érdekeltségei eladásáról az osztrák székhelyű VIG csoportnak, amely az Union Biztosító révén ismert szereplő a magyar piacon. Az Aegon csoport részeként három évtizedig működő magyarországi leányvállalat a hazai biztosítási piac egyik legsikeresebb vállalataként csatlakozott a VIG csoporthoz, amelynek hazai érdekeltségeiben kisebbségi tulajdonosként a magyar állam is szerepet vállal. Az új tulajdonos multibrand stratégiát követ, azaz a két érdekeltsége külön üzleti szereplőként folytatja munkáját a magyar piacon. Így az Union Biztosító mellett az Aegon új, Alfa néven, megújult márka- és arculati elemekkel viszi tovább üzleti tevékenységét.
A névváltással kapcsolatban a társaság közel másfél millió ügyfelének semmilyen teendője nincs. Szerződéseik azonos feltételekkel továbbra is érvényesek, biztosítási védelmük változatlan, kárbejelentéseiket és egyéb, biztosításaikkal kapcsolatos ügyeiket a megszokott módon és csatornákon, továbbra is magas színvonalon intézhetik.
Borítókép: Alexander Pohl / NurPhoto / AFP