A rekordmértékű 2020-as növekedés után 909 milliárdosra hízott online kereskedelem idén is folytathatja a bővülést, igaz kisebb mértékben – olvasható a Retargeting.biz sajtóközleményében.
A webshop marketinghez használatos szoftvert értékesítő vállalat szerint noha az online költés a nyári hónapokban a legalacsonyabb
– akár 30 százalékkal is elmaradhat a decemberi rekordoktól – mégis érdemes lehet szezonális ajánlatokkal próbálkozni.
A nyári lassulás egyik oka, hogy kevesebb időt töltünk az online térben, a másik, hogy ebben a kevesebb időben is kevesebbet költünk:
a legtöbb webshop számára a július és az augusztus a leggyengébb hónapok között van, valamint az átlagos kosárérték, tehát a rendelések értéke augusztusban a legrosszabb, 5-10%-kal alacsonyabb az éves átlagnál – mondta Nótin Szabolcs a vállalat vezetője.
Nótin szerint az idei évben 10-15 százalékos növekedés következhet a szektorban, hiszen 2020-ban sokakban növelte az e-kereskedelem iránti bizalmat és sokan tapasztalhatták meg az ilyen típusú vásárlás kényelmét.
(Borítókép: Alexander Supertramp, PuzzlePix/Shutterstock)