A Lidl lett az első a piacon

Hírek H.Gy.

Megjelent a Trade Magazin idei kereskedelmi toplistája, ami önmagában unalmas lenne, hiszen az utóbbi néhány évben nem igen volt változás a multik rangsorában. Idén azonban bombaként robbant a szakmában a rangsor,

ugyanis az eddig megdönthetetlen első helyes pozícióval bíró Tesco még csak nem is a második, hanem a harmadik helyre csúszott vissza.

Az első a Lidl lett, a második pedig a Spar. A dolog pikantériája, hogy a 11 kereskedelmi láncot rangsoroló listán mindenki növelni tudta árbevételét, így a Tesco is, de ennek ellenére szorult a dobogó utolsó fokára. A Lidl és a Spar nagyon erősödött, ahogy egyébként a Penny és az Aldi is. Ám az Auchan és a Tesco csak kicsit. Mindebből arra lehet következtetni, hogy a pandémia alatt mégsem a nagy alapterületű boltok nyertek.

Top három kereskedelmi lánc milliárd forintos forgalom szerint:

  • Lidl 823,7
  • Spar 738,9
  • Tesco 737,5

Forrás: Trade Magazin

További részletek a jövő heti Figyelőben.

(Borítókép: A Lidl Magyarország Bt. az európai hálózattal rendelkező Lidl kereskedelmi üzletlánc magyarországi vállalata. Magyarországon 2004-ben kezdett el terjeszkedni. A cég székhelye Neckarsulmban van. (MTI)

További híreink