A csirkés szendvics hozza a pénzt a McDonald's konyhájára

Hírek Figyelo.hu
A koreai BTS együttesről elnevezett menü is tarolt a második negyedévben a gyorsétterem-láncban.

A McDonald’s gyorsjelentése sem hatotta meg a piacot a VG szerint. Szerdán nyitás előtt közel egy százalékot esett a nemzetközi gyorsétterem-lánc részvénye a második negyedéves riport közzétételét követően.

Profit soron 2,37 dolláros egy részvényre jutó korrigált nyereségről számoltak be, felülmúlva a Wall Street 2,11 dolláros prognózisát.

Míg az árbevétel 5,89 milliárd dollár lett, ami szintén jelentősen meghaladja az 5,6 milliárd dolláros várakozásokat.

Ráadásul 57 százalékos növekedés az egy évvel korábbi azonos időszakhoz képest.

A riportált időszak számait jelentősen támogatta a februárban piacra dobott új termék, a csirkés szendvics sikere, mely már az idei első negyedév számait is megdobta. Emellett a K-pop irányzatot képviselő, koreai BTS együttesről elnevezett menü is tarolt a gyorséttermekben. És a pandémiás korlátozások amerikai és európai enyhítése is segítette a negyedévet.

Nem ezt várták az Apple gyorsjelentése után

(Borítókép: PuzzlePix/Shutterstock)

További híreink