A biztosításközvetítés most nem egy álomszakma

Hírek Figyelo.hu

Az idén is folytatjuk az akvizíciókat, árbevételünk 30-50 százalékkal emelkedhet 2021-ben

– mondta a VG-nek adott interjújában a Hungarikum Alkusz csoport alapító társtulajdonosa.

Keszthelyi Erik kitért rá, hogy a csoportjuk nem volt érintett az utóbbi évek magyar alkuszpiacának egyik legnagyobb ügyletében, az Aegon eladásában, pedig több ajánlatot is kaptak. Hozzáfűzte: „Más irányban azonban folyamatosan gondolkodunk, az idén is vannak akvizíciós terveink. Az elmúlt másfél évben tizenhárom alkuszt és három függő közvetítői tanácsadó csoportot integráltunk. Az idei első öt hónapban a pandémia kissé lelassította az akvizíciókat, de arra számítunk,

hogy szeptemberig további öt alkuszcég csatlakozhat hozzánk.”

A CIG-Pannónia-akvizíciójával kapcsolatban elmondta: „A cég ma az egyetlen hazai biztosító, amelyet a Budapesti Értéktőzsdén is jegyeznek. Az egész biztosítási szektor tavaly közel százmilliárd forint eredményt ért el, ennek jelentős része kiment az országból. Sokan összeférhetetlennek gondolhatják egy biztosításközvetítő cég tulajdonosként történő megjelenését egy biztosítóban, ám a valóságban a nyílt részvénytársasági forma miatt nincs beleszólásom a biztosító életébe. Az viszont nagy lehetőség, hogy egy közvetítő részesüljön egy biztosító profitjából.”

Elhangzott, hogy az ügyvezető szerint a biztosításközvetítés a pandémia óta nem egy népszerű szakma.

„Lényeges, hogy a hozzánk csatlakozó cégek fenn tudják tartani megszokott jövedelmüket, sőt, több időt fordíthassanak az üzletfejlesztésre a komplex háttértámogató rendszerünknek köszönhetően” – tette hozzá.

Arról is kérdezték Keszthelyi Eriket, hogy mi a célja a csoportjuk és a Takarékbank együttműködésének. Elmondta:

„A közös célunk az volt, hogy új alternatívát nyújtsunk az egy bank, egy biztosító modellre.

Most ha valaki bemegy egy Takarékbank-fiókba, számos biztosító termékeiből válogathat. Az idei első öt hónapban már több mint 13 ezer szerződést kötöttünk a Takarékbank hálózatán keresztül, dacára annak, hogy ez az eddigi legszigorúbb pandémiás időszakot is felölelte. Ez az eredmény tehát jó visszaigazolása a hitvallásunknak, amely szerint számunkra mindig az ügyfél igényeinek maximális kiszolgálása a legfontosabb.”

A teljes interjú megtekinthető a VG.hu oldalán.

(Borítókép: biztositas.hu)

Ezek is érdekelhetnek

További híreink