Gárdony és Bicske után már Pannonhalmán is teljeskörűen megújított fiókban várja ügyfeleit az MBH Bank. Az MKB Bank és a Takarékbank április 30-i egyesülésével létrejött pénzintézet Magyarország második legnagyobb, tisztán magyar tulajdonú hitelintézete. A bank egységes arculattal folytatja működését, fokozatosan megújítva és modernizálva közel 500 fiókból álló hálózatát. Ma Pannonhalmán adták át az új MBH Bank egyik első, teljeskörűen megújított fiókját, amely nemcsak az új arculati elemeket viseli magán, hanem teljes kialakítása a változó hazai ügyféligényeket tükrözi. A három egyesült tagbank (az MKB Bank, a Takarékbank és a Budapest Bank) hálózatára építve, az MBH Bank rendelkezik az ország legnagyobb bankfiókhálózatával.
A bank most átfogó fiókmodernizációs programot indított, hogy országszerte modern körülményeket és egységes szolgáltatási színvonalat biztosítson ügyfeleinek, függetlenül attól, hogy nagyvárosban vagy kistelepülésen élnek. Ennek érdekében folyamatosan megújítja a korábbi MKB Bank és Takarékbank fiókokat. Az év végéig minden fiókon megjelennek az MBH Bank új arculati elemei, nyílnak teljesen új fiókok is, 30 fiókot pedig teljes mértékben az ügyféligényekhez és az új márkához igazítva újít meg a hitelintézet.
Az MBH Bank tájékoztatása szerint az ügyfelek igényei az elmúlt években jelentős mértékben megváltoztak: napi bankolási ügyeiket szívesen intézik online, az összetettebb, tanácsadást igénylő kérdéseket azonban szeretik személyesen megbeszélni egy tanácsadóval.
A pénzintézet ennek megfelelően alakítja át fiókjait, több teret biztosítva a diszkrét tanácsadásra. A nagyobb fiókokban külön teret kap például a prémium banki vagy a jelzáloghitelezési tanácsadás is.
Az új belső terek letisztultak és átláthatóak, tükrözik a hitelintézet bankolásról alkotott elképzeléseit, ugyanakkor az elválasztó falakon használt gyapjú, a pultokon használt fa és az előtérben lévő élő növényi fal révén kifejezik természetközeliségét és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét. Az új fiókok már akadálymentesítettek, így a mozgássérült vagy vak- és gyengénlátó ügyfelek számára sem jelent gondot az itteni ügyintézés.
Borítókép: Illusztráció (Fotó: MTI/Kovács Attila)