Fizet a pórul járt utasoknak a Wizz Air

Hírek
A GVH-hoz számos fogyasztói panasz érkezett a Wizz Flex repülőjegy-kiegészítő szolgáltatás miatt.

A Wizz Air megkezdte az értesítő e-mailek kiküldését a Wizz Flex szolgáltatással kapcsolatos kompenzációról. A jogosult utasok ebből a levélből minden információt megkapnak arról, hogy milyen formában és milyen határidőkkel juthatnak hozzá a kompenzációhoz. Akik a csatolmányban található levelet megkapták, további teendőjük nincs – olvasható a társaság közleményében.

A kompenzációt a Wizz Air a fogyasztók WIZZ fiókjában írja jóvá, és az öt évig használható fel vagy váltható készpénzre.
Az átváltással kapcsolatos tudnivalókról egy későbbi e-mailben tájékoztatja az utasokat a légitársaság.

A Wizz Air által a Gazdasági Versenyhivatal VJ/17/2017 számú eljárásában vállalt önkéntes kötelezettségvállalás keretében, azon utasainak, akik 2010. március 1. és 2019. augusztus 2. közötti időszakban foglalásukhoz vagy annak részeként WIZZ Flex szolgáltatást vásároltak magyar nyelvű honlapunkon vagy mobil applikációnkon keresztül, kompenzációra jogosultak.

A WIZZ-számlával rendelkező érintett utasokat (azaz a foglalást végző személyeket) a fentiekről e-mail formájában értesítik a WIZZ felhasználói fiókban rögzített e-mail címen.

A kompenzáció a foglalás során használt WIZZ-számlán kerül jóváírásra, WIZZ-kreditben. Az egy foglalásban található összes érintett utast megillető kompenzáció a foglalást végző személy WIZZ-számlájára kerül jóváírásra a részére erről tájékoztató e-mail kiküldését követő 15 napon belül, augusztus 29-ig.

 

Borítófotó: Érkező utasok. Megnyitásának első hét évében megtízszereződött a Debreceni nemzetközi repülőtér forgalma. Az aktív turizmus idején, május és szeptember között további 15 százalékos utasforgalom növekedés várható. (MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor)

Ezek is érdekelhetnek

További híreink