Gyakran előforduló kérdések

Bízunk benne, hogy a részletes információs anyagunkat hasznosnak fogja találni, és reméljük, sikerült minden kérdésére választ adnunk. Amennyiben további kérdése lenne, kérjük, jelezze felénk az előfizetői ügyfélszolgálatunk elérhetőségein:

 

emailcím: elofizetes@figyelo.hu

Cím: 1033. Budapest Polgár u.8-10.

Telefonszám: 06-1-919-1050 

Megrendeltem az előfizetést, mikor érkezik az első lapszám?

Megrendeléstől számítva a első lapszám kézbesítésére 2 - 6 hét alatt kerül sor, attól függően, hogy mikor történik meg a befizetés, csak hónap elejétől áll módunkban előfizetést indítani. Amennyiben az előfizetési díj az adott hónapban legkésőbb 20-áig befizetésre kerül, az előfizetés már a következő hónaptól lapszámmal elindul. Későbbi befizetés esetén az előfizetés csak egy hónappal később indul (6 hét). Erre az átfutási időre a befizetések feldolgozása, adminisztráció, az előfizetői állományok a terjesztőnek történő, minimum egy héttel korábbi átadása miatti kötelezettségek és feladatok miatt van szükség. Az indulástól függetlenül az Ön előfizetési időszaka nem rövidül, azaz, ha egy évre fizetett elő, akkor későbbi indulás esetében is egy évig kézbesítjük az adott kiadványt. 

 

Kézbesítés

Lapjaink kézbesítését terjesztési partnerünk, a Magyar Posta végzi. Ha az előfizetett lap nem érkezik meg, kérjük, hogy feltétlenül jelezze a Magyar Posta előfizetési ügyfélszolgálatán, az ingyenesen hívható 06-80-44-44-44 zöldszámon, vagy kiadónknál, hogy pótolhassuk az elmaradt lapszámot és kivizsgáltathassuk a probléma okát. A kézbesítési időpontok táblázat alapján figyelemmel kísérheti a lapszámok megérkezésének időpontjait. 

 

Kézbesítési problémák okai lehetnek

A kézbesítés elmaradásának számos oka lehet, amelyeket csak kivizsgálás után tudjuk végérvényesen orvosolni. Kérjük jelezze felénk az elmaradást, mi azonnal pótoljuk a magazint és kivizsgáltatjuk a problémát. 

 

Jellemző okok: 

  • A kézbesítőnek nincs bejutási lehetősége (kapukód, kapukulcs) a házba vagy változott a kapukód, kapukulcs.
  • A megrendeléskor megadott címen az adott néven nem található postaláda vagy a postaládán nincs kinn a megadott név. 
  • Az előfizetési díj nem került kiegyenlítésre az előfizetői díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig. Megújítás esetén, ha postai vagy e-mail címváltozás történt, és a kiadó erről nem kapott tájékoztatást, akkor a megújító értesítésünk nem érkezik meg Önhöz, ez is lehet az elmaradt befizetés oka. 
  • A postaláda kicsi, ezért nem fér bele a lap, vagy csak úgy helyezhető el a magazin, hogy részben kilóg, így eltulajdonítható. ("A bedobó nyílás minimális mérete: 30 x 230 mm. A levélszekrény kialakításának olyannak kell lennie, hogy alkalmas legyen a bedobó nyíláson keresztül elhelyezett küldemények biztonságos és sérülésmentes elhelyezésére oly módon, hogy ahhoz jogosulatlan személy hozzá ne férjen. 
  • Címváltozás történt, de sem a kiadó, sem a terjesztő erről nem lett értesítve.

Kérjük segítse elő, hogy pontosan tudjunk Önnek kézbesíteni, így kérjük, hogy tegyen meg mindent a kézbesítést akadályozó problémák elhárítása érdekében.

 

Előfizetési díjak

A kedvezményes előfizetési díj tartalmazza az ÁFA (5%), a csomagolási, a kézbesítési és az egyéb díjakat, költségeket is. A feltüntetett előfizetői árak kizárólag belföldi kézbesítés esetén érvényesek. 

 

Külföldi előfizetés

Külföldi előfizetés esetén postai úton juttatjuk el a magazint a megadott kézbesítési címre, ezért az előfizetési díjhoz hozzáadódik a mindenkori külföldi küldeményekre vonatkozó postai díj. Megrendeléskor kérjük válassza ki hogy mely országba (EU / nem EU) kívánja kézbesíttetni a kiadványt, így azonnal megjelenik az adott előfizetési időszakra vonatkozó postaköltség. A postaköltség megegyezik a Magyar Posta nem elsőbbségi nemzetközi postai díjszabásával.

 

Ajándék-előfizetés

A magazin-előfizetés kiváló ajándék lehet párjának, barátjának, barátnőjének, a családtagok részére, névnapra, születésnapra és egyéb emlékezetes eseményekre. A megrendelési oldalon az "Ajándékozott / Eltérő kézbesítési cím" alatt található adatlapon kell megadni az ajándékozott pontos nevét és címet.

 

A magazin kézbesítését másik címre kérem

Kérjük, írja meg részünkre a régi és új címét, hogy mielőbb módosítani tudjuk. E-mail címünk elofizetes@figyelo.hu

 

Mi történik, ha lejár az előfizetésem?

Az előfizetés lejárta előtt minimum 1 hónappal az előfizetés meghosszabbítására vonatkozóan automatikusan előfizetési díjbekérőt küldünk. Amennyiben rendelkezünk az előfizető e-mail címével, úgy az értesítés e-mail útján fog megérkezni.

 

Mikor kézbesítik a magazint? 

További információt a kézbesítési időpontok táblázatban talál. 

 

Mi történik akkor, ha az előfizetési díjat elfelejtem befizetni a megadott határidőig?

Sajnos ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy előfizetése már a következő lapszámtól elindul, illetve lejáró előfizetés esetén előfizetése folyamatos lesz. A határidőt követő befizetéskor az Ön előfizetése 1 hónappal később indul.

 

Mi a teendő címváltozás esetén?

Kérjük, hogy mielőbb értesítsen minket a címváltozásról az elofizetes@figyelo.hu e-mail címen, hogy a kézbesítés folyamatos legyen. Kérjük továbbá, hogy a címváltozást az aktuális lapszám előtt legalább 1 hónappal jelezze felénk.

 

 

 

Előfizetés megszüntetetése

Kérjük, jelezze felénk előfizetésének megszüntetésére irányuló szándékát az elofizetes@figyelo.hu e-mail címen. Kérjük, az e-mail-ben feltétlenül tüntesse fel nevét, címét, telefon-, és bankszámlaszámát, amelyre a fennmaradó díjat visszautaljuk. 

 

Mit jelent a kézbesítési garancia? 

Amennyiben előfizetői példányát nem kézbesítik az Ön levélszekrényébe, avagy a levélszekrényéből eltulajdonítják a magazint, kiadónk garantálja, - hogyha (e-mailen vagy telefonon) jelzi felénk - pótoltatjuk az elmaradt lapszámot. Ezzel egy időben intézkedünk a terjesztő felé, hogy kivizsgálják a pontatlan kézbesítés okát, laplopás esetén pedig tegyék meg a feljelentést. 

 

Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia? 

Amennyiben Ön az előfizetési időszak bármely szakaszában úgy dönt, hogy a jövőben mégsem szeretne előfizetni, kérjük írásban értesítsen minket, hogy fel szeretné mondani előfizetését és mi a ki nem postázott lapszámokra vonatkozó fennmaradó előfizetői díjat visszautaljuk. Visszautalást minden esetben az Ön által megadott bankszámlaszámra díjmentesen teljesítünk. Postai úton történő pénzküldés esetén 1000,-Ft adminisztrációs és postázási díj kerül felszámításra.

 

Sérült lapot kézbesítettek

Amennyiben az Ön előfizetői példánya sérülten (ázottan, gyűrötten, stb) érkezett meg Önhöz, kérjük, hogy – ha erre módja van – készítsen digitális fotót a sérült kiadványról, küldje el nekünk e-mail-ben és mi azonnal postázzuk Önnek a pótlást, illetve intézkedünk a kézbesítő vállalat felé.

 

Elmaradt lapszámok

Kérjük, hogy kísérje figyelemmel a kézbesítési időpontok táblázat alapján, hogy az előfizetett kiadványnak mikor kell megérkeznie Önhöz, ugyanis visszamenőleges reklamációt 1 hónapig áll módunkban elfogadni. 

 

Nem kaptam meg az előfizeti példányomat

Lehetséges, hogy az előfizetői időszak lejárt és a megújításra vonatkozó értesítésünk nem érkezett meg Önhöz. (Minden lejáró előfizetés előtt minimum 1 hónappal kiküldjük a következő előfizetői időszakra vonatkozó előfizetési díjbekérőnket.) Sajnos azt tapasztaljuk, hogy sok esetben nem érkezik meg a címzetthez. Kérjük, elérhetőségeinken keressen bennünket, hogy újra el tudjuk küldeni Önnek díjbekérőnket.

 

A másik ok lehet, hogy az Ön címe megváltozott és kiadónk erről nem szerzett tudomást. Amennyiben kiadónkat nem értesíti a címváltozásról, sajnos nem tudjuk Ön után küldeni az előfizetési példányát. FONTOS! Mivel az előfizetői példányokat nagyon sok helyen nem a postás kézbesíti, hanem külön hírlapkézbesítők a kora reggeli órákban, ezért abban az esetben sem jut el Önhöz az előfizetői példány, ha címváltozás esetén a Postán intézkedett az utánküldésről!

 

Régebbi lapszámok megrendelése

A régebbi lapszámok megrendelése ügyében kérjük írjon az elofizetes@figyelo.hu e-mail címre. Kérjük, hogy minden esetben pontosan adja meg a megrendelt kiadvány megjelenési számát, valamint az Ön számlázási és kézbesítési címét. Amennyiben a kért megjelenési szám(ok)ból még van raktárunkon, úgy egy díjbekérőt küldünk Önnek, amely a szállítási költséget is tartalmazza, befizetését követően postázzuk a lapszámo(ka)t.

 

Köszönjük megértését és segítségét annak érdekében, hogy pontos szolgáltatást nyújthassunk Önnek és minden előfizetőnknek!

 

Észrevételeit, javaslatait a +36 1 919 1050 telefonszámon vagy a elofizetes@figyelo.hu e-mail címen várjuk.