Korelnök buszok

LASSÚ BESZERZÉSEK
Figyelő Online - Bucsky Péter
2017.03.16  06:38   frissítve: 2017.03.14 13:48
mail
nyomtatás
Döcögősen indult a nemzeti buszstratégia, pedig új járművekre valóban óriási szükség lenne, hiszen a hazai állomány már a térségben is öregnek számít.
Amikor 2016 májusában bejelentette a kormány a nemzeti buszgyártási stratégiát, az ágazatot ismerők igencsak felhúzták a szemöldöküket. A megcélzott évi 1000-1200 új magyar jármű beszerzésétől ugyanis igen messze van a piac: az utóbbi években nemhogy hazai előállításúból nem vettek ennyit, de voltak olyan esztendők, hogy összesen sem kelt el 300-400 darabnál több. Emellett több százat szereztek be használtan az állami és önkormányzati tulajdonú szolgált...

A cikk további része csak Figyelő-előfizetők számára érhető el, vagy olvassa el a teljes cikket a Figyelő 2017/11 számában.
Olvasáshoz kérjük, adja meg előfizetési azonosítóját.
Kérjük, olvassa a szabadon felhasználható cikkeinket!
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás

Hozzászólások

Felzárkóztatás: Balog elárulta, mi kell a sikerhez

Sikeres felzárkózáspolitikához minden érintett együttműködése szükséges - hangsúlyozta az emberi erőforrások minisztere.

Lengyelország teljes mértékben elkötelezett az EU irányában

Fel sem merül, hogy Lengyelország kilépjen az európai közösségből.

Rakétaüzemmódba kapcsol a konjunktúraindex

Az index így is 2,5 éves csúcsára jutott - közölte a GKI.

Az évszázad összecsapása

A Gazprom és az Európai Bizottság között létrejött alku versenyképes áron biztosíthat gázt a jövőben a közép- és kelet-európai piacok számára.



Merész tisztítók

Souldrops mosószerek

Feltámadás

Tópark-tervek

Füstbe ment év

Audi-eredmények

Egy gyári kaland

Tesla-beruházás

top200