300-207    | MB2-704    | 640-916    | 300-070    | 100-101    | 9L0-012    | MB5-705    | 70-980    | 3002    | LX0-104    | 400-201    | 70-410    | CAS-002    | 642-035    | 350-018    | 642-732    | 300-206    | 101-400    | EX300    | EX200    | PMP    | 1Z0-051    | 70-410    | 102-400    | 200-310    | 70-532    | 1z0-434    | EX300    | CISSP    | 1Z0-061    | 810-403    | MB2-708    | MB2-708    | 300-320    | 1Z0-060    | 2V0-621    | A00-211    | 70-461    | 1V0-601    | 210-260    | 70-411    | A00-211    | 070-341    | IIA-CIA-PART1    | ADM-201    | 70-480    | 070-486    | 1Z0-051    | 300-115    | 350-080    | 300-075    | 2V0-621    | GCIH    | MB2-703    | 70-346    | 101-400    | 642-998    | C2010-595    | 300-075    | 810-403    | 101-400    | 300-070    | MB2-707    | 70-461    | MB6-704    | 640-692    | 70-346    | C_TSCM62_66    | MB5-705    | 70-462    | CAS-002    | PMI-001    | 3002    | 352-001    | 9L0-012    | 1V0-601    | 70-331    | DEV-401    | 100-101    | 640-875    | C2010-595    | 1Z0-062    | 200-120    | 70-461    | 70-486    | 1Z0-061    | MB5-705    | 300-115    | 1z0-434    | C_TADM51_731    | MB2-707    | 70-483    | 1Z0-053    | MB2-704    | 300-206    | ADM-201    | 640-554    | 642-999    | 70-497    | 070-480    | C2010-515    | CRISC    | 312-49v8    | 070-410    | 70-417    | 070-480    | MB6-702    | 010-150    | E20-597    | SSCP    | 2V0-621D    | CISSP    | 101    | 98-364    | CRISC    | MB2-704    | 210-451    | 644-906    | 70-461    | 98-367    | MB2-707    | 300-075    | 70-497    | CISM    | 210-060    | 642-732    | best 98-349 sale do 1Z0-051 questions best 70-347 test latestAWS-SysOps dumps sale cheap DEV-501 test sale MB2-703 test for sale offer VCP550 exam sale

Figyelő online |Globálfalu | Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén


Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén

Figyelő Online - Csepi Lajos
2016.03.14  15:12   
mail
nyomtatás
Nem szabad csodálkozni annak a vezető nélküli Google-autónak a legutóbbi balesetén, amely egy autóbusszal ütközött, jelentette ki az Egyesült Államok közlekedési minisztere.
Anthony Foxx azt mondta a BBC tudósítójának, hogy a balesetek elkerülhetetlenek, és a fejlett technológiától nem szabad „tökéletességet” várni.

A balesetben senki sem sérült meg, azonban ez volt az első alkalom, amikor egy ütközés miatt egy Google-számítógép által vezérelt autót hibáztatnak.

Anthony Foxx a „South by Southwest Interactive Festival” vendége volt a texasi Austinban. A miniszter elmondta, hogy hét amerikai város, Austin, Columbus, Denver, Kansas City, Pittsburgh, Portland és San Francisco jutott annak a versenynek a döntőjébe, amely győztese 40 millió US dollár állami támogatást nyer az okos technológiák alkalmazására.

Anthony Foxx nem tagadta, hogy az okos technológiák miatt néhány munkahely megszűnhet. „A vezető nélküli technológia számos területen új helyzetet alakít ki” mondta. „Ma még pontosan nem látható, mire számíthatunk a jövőben.”

Józan összehasonlításokra van szükség

A közlekedési miniszter élharcosa a vezető nélküli autók meghonosításának az amerikai utakon. Az Obama-kormányzat 4 milliárd US dollárt tervezett be ennek a célnak a megvalósítására, amelynek része, hogy az egész országra érvényes, szabványosított előírásokat dolgozzanak ki a vezető nélküli autók közlekedésének szabályzására.

A vezető nélküli autókkal kapcsolatos, a februári balesetet követően kialakult közhangulatra utalva Anthony Foxx leszögezte: „Egyetlen technológia esetében sem lehet csodálkozni azon, hogy bizonyos helyzetekben baleset következik be. De hadd hívjam fel a figyelmet arra, hány baleset történt ugyanazon a napon, emberi hiba következtében.”

Azt hiszem, nem az a helyes kérdés, hogy a vezető nélküli autó tökéletes-e. Az új technológiát azzal célszerű összevetni, ami ma jelen van az utakon, vagyis önök és én, a szemeink és az idegrendszerünk.

Amit meg kell oldanunk, az a baleset esetén felmerülő jogi felelősség kérdése. Felelős-e az utas, vagy, miután a számítógép vezetett, az a vállalkozás lehet-e a felelős, amelyik a hibás szoftvert kifejlesztette.

„Pontosan ez az a kérdés, amelyre reményeink szerint a következő néhány hónapban a közigazgatás és az ipar választ kap.”
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Rómából szeretettel

A befektetői bizalom elvesztése esetén ismét az összeomlás szélére kerülhet Olaszország harmadik legnagyobb bankja.

Autógyártó lesz az Apple?

A cég első ízben ismerte el, hogy vezető nélküli autó kifejlesztésén dolgozik.

Az óraátállításról is tárgyal a parlament

A képviselőknek kedden huszonhat előterjesztésről kell határozniuk.

Esett a BUX

A BÉT részvényindexe az előző hetinél 0,57 százalékkal alacsonyabban zárt.



Adócsalás gyanújával vizsgálat indul egy világhírű futball-menedzser ellen

Mourinho és Ronaldo állítólag adóparadicsomokba mentették jövedelmük egy részét.

Putyinnak tetszik az új erőegyensúly

Az orosz elnök szerint megbuktak az egypólusú világ létrehozására irányuló kísérletek.

Rómából szeretettel

A befektetői bizalom elvesztése esetén ismét az összeomlás szélére kerülhet Olaszország harmadik legnagyobb bankja.

top200