300-207    | MB2-704    | 640-916    | 300-070    | 100-101    | 9L0-012    | MB5-705    | 70-980    | 3002    | LX0-104    | 400-201    | 70-410    | CAS-002    | 642-035    | 350-018    | 642-732    | 300-206    | 101-400    | EX300    | EX200    | PMP    | 1Z0-051    | 70-410    | 102-400    | 200-310    | 70-532    | 1z0-434    | EX300    | CISSP    | 1Z0-061    | 810-403    | MB2-708    | MB2-708    | 300-320    | 1Z0-060    | 2V0-621    | A00-211    | 70-461    | 1V0-601    | 210-260    | 70-411    | A00-211    | 070-341    | IIA-CIA-PART1    | ADM-201    | 70-480    | 070-486    | 1Z0-051    | 300-115    | 350-080    | 300-075    | 2V0-621    | GCIH    | MB2-703    | 70-346    | 101-400    | 642-998    | C2010-595    | 300-075    | 810-403    | 101-400    | 300-070    | MB2-707    | 70-461    | MB6-704    | 640-692    | 70-346    | C_TSCM62_66    | MB5-705    | 70-462    | CAS-002    | PMI-001    | 3002    | 352-001    | 9L0-012    | 1V0-601    | 70-331    | DEV-401    | 100-101    | 640-875    | C2010-595    | 1Z0-062    | 200-120    | 70-461    | 70-486    | 1Z0-061    | MB5-705    | 300-115    | 1z0-434    | C_TADM51_731    | MB2-707    | 70-483    | 1Z0-053    | MB2-704    | 300-206    | ADM-201    | 640-554    | 642-999    | 70-497    | 070-480    | C2010-515    | CRISC    | 312-49v8    | 070-410    | 70-417    | 070-480    | MB6-702    | 010-150    | E20-597    | SSCP    | 2V0-621D    | CISSP    | 101    | 98-364    | CRISC    | MB2-704    | 210-451    | 644-906    | 70-461    | 98-367    | MB2-707    | 300-075    | 70-497    | CISM    | 210-060    | 642-732    | best 98-349 sale do 1Z0-051 questions best 70-347 test latestAWS-SysOps dumps sale cheap DEV-501 test sale MB2-703 test for sale offer VCP550 exam sale

Figyelő online |Globálfalu | Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén


Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén

Figyelő Online - Csepi Lajos
2016.03.14  15:12   
mail
nyomtatás
Nem szabad csodálkozni annak a vezető nélküli Google-autónak a legutóbbi balesetén, amely egy autóbusszal ütközött, jelentette ki az Egyesült Államok közlekedési minisztere.
Anthony Foxx azt mondta a BBC tudósítójának, hogy a balesetek elkerülhetetlenek, és a fejlett technológiától nem szabad „tökéletességet” várni.

A balesetben senki sem sérült meg, azonban ez volt az első alkalom, amikor egy ütközés miatt egy Google-számítógép által vezérelt autót hibáztatnak.

Anthony Foxx a „South by Southwest Interactive Festival” vendége volt a texasi Austinban. A miniszter elmondta, hogy hét amerikai város, Austin, Columbus, Denver, Kansas City, Pittsburgh, Portland és San Francisco jutott annak a versenynek a döntőjébe, amely győztese 40 millió US dollár állami támogatást nyer az okos technológiák alkalmazására.

Anthony Foxx nem tagadta, hogy az okos technológiák miatt néhány munkahely megszűnhet. „A vezető nélküli technológia számos területen új helyzetet alakít ki” mondta. „Ma még pontosan nem látható, mire számíthatunk a jövőben.”

Józan összehasonlításokra van szükség

A közlekedési miniszter élharcosa a vezető nélküli autók meghonosításának az amerikai utakon. Az Obama-kormányzat 4 milliárd US dollárt tervezett be ennek a célnak a megvalósítására, amelynek része, hogy az egész országra érvényes, szabványosított előírásokat dolgozzanak ki a vezető nélküli autók közlekedésének szabályzására.

A vezető nélküli autókkal kapcsolatos, a februári balesetet követően kialakult közhangulatra utalva Anthony Foxx leszögezte: „Egyetlen technológia esetében sem lehet csodálkozni azon, hogy bizonyos helyzetekben baleset következik be. De hadd hívjam fel a figyelmet arra, hány baleset történt ugyanazon a napon, emberi hiba következtében.”

Azt hiszem, nem az a helyes kérdés, hogy a vezető nélküli autó tökéletes-e. Az új technológiát azzal célszerű összevetni, ami ma jelen van az utakon, vagyis önök és én, a szemeink és az idegrendszerünk.

Amit meg kell oldanunk, az a baleset esetén felmerülő jogi felelősség kérdése. Felelős-e az utas, vagy, miután a számítógép vezetett, az a vállalkozás lehet-e a felelős, amelyik a hibás szoftvert kifejlesztette.

„Pontosan ez az a kérdés, amelyre reményeink szerint a következő néhány hónapban a közigazgatás és az ipar választ kap.”
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Összeülnek a világ bankárai

Számos nagy ember ott lesz.

Elképesztően jól muzsikál a bankrendszer

Megduplázódott a féléves eredmény.

A dolgozók jó része lemondhat a cafetériáról

A kkv-k csaknem kétharmada nem tervezi béren kívüli juttatással támogatni dolgozóit a következő egy évben.

Leszállt az aranygép - képgaléria

Magyarország nyolc arannyal, három ezüsttel és négy bronzzal zárta a riói játékokat.



Németország a kötelező polgári védelmi szolgálat visszaállítását fontolgatja

Válsághelyzetben a polgárokat kötelezni lehetne közlekedés-irányítási feladatok ellátására, üzemanyag és szállást biztosítására a hadsereg számára.

Jobban gyorsulnak és messzebb jutnak a Tesla autói

Elon Musk bemutatta az „új mérföldkőnek tekinthető", feljavított akkumulátort.

Visszaesett a megújuló energia-termelés Romániában

Az elhibázott támogatás-politika visszavetette a beruházásokat és a termelést.

üzleti innováció
SAP

Kihirdették a „Digitális Esély 2015" pályázat nyerteseit

Tavaly hagyományteremtő jelleggel indult az SAP szoftvercég és az NHIT együttműködése, a Digitális Esély pályázat meghirdetése.