300-207    | MB2-704    | 640-916    | 300-070    | 100-101    | 9L0-012    | MB5-705    | 70-980    | 3002    | LX0-104    | 400-201    | 70-410    | CAS-002    | 642-035    | 350-018    | 642-732    | 300-206    | 101-400    | EX300    | EX200    | PMP    | 1Z0-051    | 70-410    | 102-400    | 200-310    | 70-532    | 1z0-434    | EX300    | CISSP    | 1Z0-061    | 810-403    | MB2-708    | MB2-708    | 300-320    | 1Z0-060    | 2V0-621    | A00-211    | 70-461    | 1V0-601    | 210-260    | 70-411    | A00-211    | 070-341    | IIA-CIA-PART1    | ADM-201    | 70-480    | 070-486    | 1Z0-051    | 300-115    | 350-080    | 300-075    | 2V0-621    | GCIH    | MB2-703    | 70-346    | 101-400    | 642-998    | C2010-595    | 300-075    | 810-403    | 101-400    | 300-070    | MB2-707    | 70-461    | MB6-704    | 640-692    | 70-346    | C_TSCM62_66    | MB5-705    | 70-462    | CAS-002    | PMI-001    | 3002    | 352-001    | 9L0-012    | 1V0-601    | 70-331    | DEV-401    | 100-101    | 640-875    | C2010-595    | 1Z0-062    | 200-120    | 70-461    | 70-486    | 1Z0-061    | MB5-705    | 300-115    | 1z0-434    | C_TADM51_731    | MB2-707    | 70-483    | 1Z0-053    | MB2-704    | 300-206    | ADM-201    | 640-554    | 642-999    | 70-497    | 070-480    | C2010-515    | CRISC    | 312-49v8    | 070-410    | 70-417    | 070-480    | MB6-702    | 010-150    | E20-597    | SSCP    | 2V0-621D    | CISSP    | 101    | 98-364    | CRISC    | MB2-704    | 210-451    | 644-906    | 70-461    | 98-367    | MB2-707    | 300-075    | 70-497    | CISM    | 210-060    | 642-732    | best 98-349 sale do 1Z0-051 questions best 70-347 test latestAWS-SysOps dumps sale cheap DEV-501 test sale MB2-703 test for sale offer VCP550 exam sale

Figyelő online |Globálfalu | Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén
telek


Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén

Figyelő Online - Csepi Lajos
2016.03.14  15:12   
mail
nyomtatás
Nem szabad csodálkozni annak a vezető nélküli Google-autónak a legutóbbi balesetén, amely egy autóbusszal ütközött, jelentette ki az Egyesült Államok közlekedési minisztere.
Anthony Foxx azt mondta a BBC tudósítójának, hogy a balesetek elkerülhetetlenek, és a fejlett technológiától nem szabad „tökéletességet” várni.

A balesetben senki sem sérült meg, azonban ez volt az első alkalom, amikor egy ütközés miatt egy Google-számítógép által vezérelt autót hibáztatnak.

Anthony Foxx a „South by Southwest Interactive Festival” vendége volt a texasi Austinban. A miniszter elmondta, hogy hét amerikai város, Austin, Columbus, Denver, Kansas City, Pittsburgh, Portland és San Francisco jutott annak a versenynek a döntőjébe, amely győztese 40 millió US dollár állami támogatást nyer az okos technológiák alkalmazására.

Anthony Foxx nem tagadta, hogy az okos technológiák miatt néhány munkahely megszűnhet. „A vezető nélküli technológia számos területen új helyzetet alakít ki” mondta. „Ma még pontosan nem látható, mire számíthatunk a jövőben.”

Józan összehasonlításokra van szükség

A közlekedési miniszter élharcosa a vezető nélküli autók meghonosításának az amerikai utakon. Az Obama-kormányzat 4 milliárd US dollárt tervezett be ennek a célnak a megvalósítására, amelynek része, hogy az egész országra érvényes, szabványosított előírásokat dolgozzanak ki a vezető nélküli autók közlekedésének szabályzására.

A vezető nélküli autókkal kapcsolatos, a februári balesetet követően kialakult közhangulatra utalva Anthony Foxx leszögezte: „Egyetlen technológia esetében sem lehet csodálkozni azon, hogy bizonyos helyzetekben baleset következik be. De hadd hívjam fel a figyelmet arra, hány baleset történt ugyanazon a napon, emberi hiba következtében.”

Azt hiszem, nem az a helyes kérdés, hogy a vezető nélküli autó tökéletes-e. Az új technológiát azzal célszerű összevetni, ami ma jelen van az utakon, vagyis önök és én, a szemeink és az idegrendszerünk.

Amit meg kell oldanunk, az a baleset esetén felmerülő jogi felelősség kérdése. Felelős-e az utas, vagy, miután a számítógép vezetett, az a vállalkozás lehet-e a felelős, amelyik a hibás szoftvert kifejlesztette.

„Pontosan ez az a kérdés, amelyre reményeink szerint a következő néhány hónapban a közigazgatás és az ipar választ kap.”
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Költözz vidékre!

Pályakezdők, huszonévesek vidéken maradását, vidékre költözését támogató 10 milliárd forintos uniós program indul márciusban.

A Volkswagen túllépett a botrányon

A német vállalat a tavalyi évben 10,3 millió járművet szerelt össze, újra nyereséges lett és világ legnagyobb autó-gyártójává vált.

Elstartolt az e-egészségügy

Jegyezzük meg: digitális önrendelkezés. Ha elfeledkezünk róla, többet látnak rólunk, mint szeretnénk.

A kormány mindent megtesz a családtámogatások bővítéséért

Fontos szempont, hogy kialakuljon Magyarországon az a bizalom a családokban, hogy az őket támogató rendszer egyrészt megmarad, másrészt folyamatosan bővül.



Az élelmiszerek minősége nem rosszabb a szlovák üzletekben, mint a bővítés előtti EU országaiban

Robert Fico más véleményen van és kezdeményezi az ügyben a Visegrádi Csoport csúcstalálkozóját.

Nézőpont: emelkedik a bűncselekmények száma

Emelkedik a tipikusan a bevándorlók által elkövetett bűncselekmények száma Németországban és Svédországban is.

Szerbia mezőgazdasági nagyüzem privatizációjára készül

Az alkalmazásra kerülő privatizációs modellről a kormány dönt.

Tuzson: ne vegzálják a határokon az uniós polgárokat!

Az illegális migrációt kéne megállítani, nem az uniós polgárokat vegzálni a határokon - mondta egy készülő EU-rendelet kapcsán Tuzson Bence.

top200