300-207    | MB2-704    | 640-916    | 300-070    | 100-101    | 9L0-012    | MB5-705    | 70-980    | 3002    | LX0-104    | 400-201    | 70-410    | CAS-002    | 642-035    | 350-018    | 642-732    | 300-206    | 101-400    | EX300    | EX200    | PMP    | 1Z0-051    | 70-410    | 102-400    | 200-310    | 70-532    | 1z0-434    | EX300    | CISSP    | 1Z0-061    | 810-403    | MB2-708    | MB2-708    | 300-320    | 1Z0-060    | 2V0-621    | A00-211    | 70-461    | 1V0-601    | 210-260    | 70-411    | A00-211    | 070-341    | IIA-CIA-PART1    | ADM-201    | 70-480    | 070-486    | 1Z0-051    | 300-115    | 350-080    | 300-075    | 2V0-621    | GCIH    | MB2-703    | 70-346    | 101-400    | 642-998    | C2010-595    | 300-075    | 810-403    | 101-400    | 300-070    | MB2-707    | 70-461    | MB6-704    | 640-692    | 70-346    | C_TSCM62_66    | MB5-705    | 70-462    | CAS-002    | PMI-001    | 3002    | 352-001    | 9L0-012    | 1V0-601    | 70-331    | DEV-401    | 100-101    | 640-875    | C2010-595    | 1Z0-062    | 200-120    | 70-461    | 70-486    | 1Z0-061    | MB5-705    | 300-115    | 1z0-434    | C_TADM51_731    | MB2-707    | 70-483    | 1Z0-053    | MB2-704    | 300-206    | ADM-201    | 640-554    | 642-999    | 70-497    | 070-480    | C2010-515    | CRISC    | 312-49v8    | 070-410    | 70-417    | 070-480    | MB6-702    | 010-150    | E20-597    | SSCP    | 2V0-621D    | CISSP    | 101    | 98-364    | CRISC    | MB2-704    | 210-451    | 644-906    | 70-461    | 98-367    | MB2-707    | 300-075    | 70-497    | CISM    | 210-060    | 642-732    | best 98-349 sale do 1Z0-051 questions best 70-347 test latestAWS-SysOps dumps sale cheap DEV-501 test sale MB2-703 test for sale offer VCP550 exam sale

Figyelő online |Globálfalu | Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén


Nem szabad meglepődni a Google-autó balesetén

Figyelő Online - Csepi Lajos
2016.03.14  15:12   
mail
nyomtatás
Nem szabad csodálkozni annak a vezető nélküli Google-autónak a legutóbbi balesetén, amely egy autóbusszal ütközött, jelentette ki az Egyesült Államok közlekedési minisztere.
Anthony Foxx azt mondta a BBC tudósítójának, hogy a balesetek elkerülhetetlenek, és a fejlett technológiától nem szabad „tökéletességet” várni.

A balesetben senki sem sérült meg, azonban ez volt az első alkalom, amikor egy ütközés miatt egy Google-számítógép által vezérelt autót hibáztatnak.

Anthony Foxx a „South by Southwest Interactive Festival” vendége volt a texasi Austinban. A miniszter elmondta, hogy hét amerikai város, Austin, Columbus, Denver, Kansas City, Pittsburgh, Portland és San Francisco jutott annak a versenynek a döntőjébe, amely győztese 40 millió US dollár állami támogatást nyer az okos technológiák alkalmazására.

Anthony Foxx nem tagadta, hogy az okos technológiák miatt néhány munkahely megszűnhet. „A vezető nélküli technológia számos területen új helyzetet alakít ki” mondta. „Ma még pontosan nem látható, mire számíthatunk a jövőben.”

Józan összehasonlításokra van szükség

A közlekedési miniszter élharcosa a vezető nélküli autók meghonosításának az amerikai utakon. Az Obama-kormányzat 4 milliárd US dollárt tervezett be ennek a célnak a megvalósítására, amelynek része, hogy az egész országra érvényes, szabványosított előírásokat dolgozzanak ki a vezető nélküli autók közlekedésének szabályzására.

A vezető nélküli autókkal kapcsolatos, a februári balesetet követően kialakult közhangulatra utalva Anthony Foxx leszögezte: „Egyetlen technológia esetében sem lehet csodálkozni azon, hogy bizonyos helyzetekben baleset következik be. De hadd hívjam fel a figyelmet arra, hány baleset történt ugyanazon a napon, emberi hiba következtében.”

Azt hiszem, nem az a helyes kérdés, hogy a vezető nélküli autó tökéletes-e. Az új technológiát azzal célszerű összevetni, ami ma jelen van az utakon, vagyis önök és én, a szemeink és az idegrendszerünk.

Amit meg kell oldanunk, az a baleset esetén felmerülő jogi felelősség kérdése. Felelős-e az utas, vagy, miután a számítógép vezetett, az a vállalkozás lehet-e a felelős, amelyik a hibás szoftvert kifejlesztette.

„Pontosan ez az a kérdés, amelyre reményeink szerint a következő néhány hónapban a közigazgatás és az ipar választ kap.”
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Tóbiásnak és Botkának nem jött össze, az új elnök máris üzent

Az MSZP tisztújító kongresszusa döntése alapján Molnár Gyula a párt, Hiller István a választmány elnöke lett.

Szép új világ a HR-ben?

Módosulnak a hangsúlyok az egyes HR területek között, változnak a kiválasztás, tesztelési-és tréning technikák.

Nagy a felfordulás a brit népszavazást követően

A korábbi konzervatív pénzügyminiszter, Kenneth Clarke óvott attól, hogy pártja jobbra sodródjon és átvegye a UKIP bevándorlás-ellenes politikáját.

Szigeti veszedelem

A magyar mellett a török és a horvát államfő is Szigetvárra látogat szeptemberben. A vár felújítási munkálatai csigalassúsággal zajlanak.



A cseh politikusok egyetértenek abban: a Brexit után meg kell reformálni az EU-t

A brit döntés sem a világvége, sem pedig az Európai Unió zárórája.

 

A Brexit egyes országokat arra ösztönözheti, hogy zsarolják az EU-t

A cél, hogy előnyösebb helyzetbe kerüljenek vagy felmentést kapjanak bizonyos európai programok végrehajtása alól.

sh-media, webfejlesztés

üzleti innováció
SAP

Kihirdették a „Digitális Esély 2015" pályázat nyerteseit

Tavaly hagyományteremtő jelleggel indult az SAP szoftvercég és az NHIT együttműködése, a Digitális Esély pályázat meghirdetése.