300-207    | MB2-704    | 640-916    | 300-070    | 100-101    | 9L0-012    | MB5-705    | 70-980    | 3002    | LX0-104    | 400-201    | 70-410    | CAS-002    | 642-035    | 350-018    | 642-732    | 300-206    | 101-400    | EX300    | EX200    | PMP    | 1Z0-051    | 70-410    | 102-400    | 200-310    | 70-532    | 1z0-434    | EX300    | CISSP    | 1Z0-061    | 810-403    | MB2-708    | MB2-708    | 300-320    | 1Z0-060    | 2V0-621    | A00-211    | 70-461    | 1V0-601    | 210-260    | 70-411    | A00-211    | 070-341    | IIA-CIA-PART1    | ADM-201    | 70-480    | 070-486    | 1Z0-051    | 300-115    | 350-080    | 300-075    | 2V0-621    | GCIH    | MB2-703    | 70-346    | 101-400    | 642-998    | C2010-595    | 300-075    | 810-403    | 101-400    | 300-070    | MB2-707    | 70-461    | MB6-704    | 640-692    | 70-346    | C_TSCM62_66    | MB5-705    | 70-462    | CAS-002    | PMI-001    | 3002    | 352-001    | 9L0-012    | 1V0-601    | 70-331    | DEV-401    | 100-101    | 640-875    | C2010-595    | 1Z0-062    | 200-120    | 70-461    | 70-486    | 1Z0-061    | MB5-705    | 300-115    | 1z0-434    | C_TADM51_731    | MB2-707    | 70-483    | 1Z0-053    | MB2-704    | 300-206    | ADM-201    | 640-554    | 642-999    | 70-497    | 070-480    | C2010-515    | CRISC    | 312-49v8    | 070-410    | 70-417    | 070-480    | MB6-702    | 010-150    | E20-597    | SSCP    | 2V0-621D    | CISSP    | 101    | 98-364    | CRISC    | MB2-704    | 210-451    | 644-906    | 70-461    | 98-367    | MB2-707    | 300-075    | 70-497    | CISM    | 210-060    | 642-732    | best 98-349 sale do 1Z0-051 questions best 70-347 test latestAWS-SysOps dumps sale cheap DEV-501 test sale MB2-703 test for sale offer VCP550 exam sale

Figyelő online |Globálfalu | Nehezen szabadul a Volkswagen


Nehezen szabadul a Volkswagen

Figyelő Online - Csepi Lajos
2016.03.01  12:20   
mail
nyomtatás
A Volkswagen vezérigazgatója jelezte: a kibocsátási botrány következményeinek az amerikai hatóságokkal történő rendezése tovább tarthat és többe kerülhet, mint várták.
A Geneva Motor Show, a világ egyik legnagyobb autóipari kiállítása alkalmával a Volkswagen (VW) vezérigazgatója, Matthias Mueller azt nyilatkozta a BBC tudósítójának, hogy egyelőre „építő jellegű tárgyalásokat” folytatnak az amerikai hatóságokkal és abban bízik, hogy „tisztességes eljárásra” kerül sor.

Kijelentette. a VW „feszülten” várja a további lépéseket.

A VW főnöke tart attól, hogy az a 6,7 milliárd euró, amelyet félretettek a botrány következményeinek rendezésére, nem lesz elegendő. „Elhalasztottam a pénzügyi eredményeinkről szóló jelentés közzétételét és az éves közgyűlést, hogy a beszámoló még alaposabb, körültekintőbb lehessen és magabiztosabban állhassunk a tulajdonosok és az érdeklődők elé. Meglátjuk, szükség lesz-e újabb tartalékok elhatárolására az eredetileg tervezett, 6,7 milliárd euróhoz képest.”

Matthias Mueller azt is elmondta, hogy a korábban elrendelt belső vizsgálat áprilisban fejeződik be.


Matthias Mueller (MTI fotó)

Az elmúlt év szeptemberében az amerikai hatóságok rájöttek, hogy a VW egy szoftveres alkalmazással manipulálta a dízel- motorok károsanyag-kibocsátási adatait. A csalás a VW történetének legnagyobb válságát robbantotta ki és Matthias Mueller elődjének távozásához vezetett.

Az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériuma a környezetvédelmi törvények megsértése miatt beperelte a VW-t és elrendelte az országban közlekedő, a csaló szoftverrel ellátott közel 600 ezer dízel-üzemű jármű átalakítását. A VW világszerte mintegy 11 millió járműbe építette be ezt a szoftvert.

Matthias Mueller kijelentette a BBC-nek: „súlyos hibát követtünk el… hitelünk nagy részét elvesztettük ügyfeleink szemében, amit most vissza kell szereznünk.”

'Az igazság'

A vezérigazgató leszögezte: „ Szembe kell néznünk a hatóságok által megfogalmazott vádakkal. Bízom abban, hogy tisztességes elbánásban részesülünk. Egyidejűleg fontos, hogy már a jövőt is tervezzük és a Volkswagent egy még jobb vállalkozássá fejlesszük.”

Arról a belső vizsgálatról, amelyet a Jones Day jogászcsapata végez, Matthias Mueller nem kívánt nyilatkozni. A jogászok feladata annak kiderítése, hogy a korábbi vezetés a botrány kirobbanása előtt mennyit tudott a kibocsátási problémáról. „A jelentés közzététele után a történet egészét megismerhetjük, a teljes igazságot nyilvánosságra hozzuk” ígérte a vezérigazgató. „Az ügyet teljes alapossággal ki kell vizsgálni; a dolog összetett jellege miatt időre és aprólékos munkára van szükség:”

Matthias Mueller határozottan kijelentette azonban, hogy a VW-t „nem bénította meg” a kibocsátási botrány és a cég „bizakodva tekint a jövőbe.”
Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Gyorshír: a rendőrség közzétette a robbantásos videót

Közzétettek egy videofelvételt és több fotót a szombat esti, Teréz körúti robbantás feltételezett elkövetőjéről.

A félelem és rettegés járja be a City utcáit

Az a meggyőződés alakult ki, hogy Theresa May brit miniszterelnök végül ki fogja vezetni Nagy-Britanniát az EU belső piacáról és a vámunióból.

Molnár Zsolt: Az ideológiai motiváció nem valószínűsíthető

A jelek szerint a két rendőr vagy a rendőrség volt a célpont, azonban a motivációról biztosat keveset tudni.



Rekordösszegű segélyprogramot indít az EU

Az Európai Unió (EU) eddigi legnagyobb humanitárius segélyprogramját indítja a Törökországban élő menekültek számára.

Vádlottak padján az IMF egykori vezetője

Rodrigo Ratót nagyértékű hitelkártyacsalással vádolják.

Arany őszt vár a német gazdaság

Erősödött a bizalom a feldolgozó-iparban, a nagy-és kis kereskedelemben, valamint a szolgáltatások körében is. Az építőipari index új csúcsot ért el.

A közbeszerzéseket 2018-tól on-line módon bonyolítják Romániában

Korszerűsítik a közbeszerzés jogszabályi környezetét is.

üzleti innováció
SAP

Kihirdették a „Digitális Esély 2015" pályázat nyerteseit

Tavaly hagyományteremtő jelleggel indult az SAP szoftvercég és az NHIT együttműködése, a Digitális Esély pályázat meghirdetése.