Mi történt a Twitterrel?

Figyelő Online
2016.02.11  14:20   
mail
nyomtatás
Növelte forgalmát és csökkentette veszteségét a negyedik negyedévben a Twitter, megtorpant azonban a felhasználók számának növekedése - derül ki az üzenetmegosztó szolgáltató közösségi média portál céges honapján közzétett eredmény beszámolóból.

A negyedik negyedévben a Twitter Inc. 710 millió dollár bevételre tett szert, 48 százalékkal magasabbra az egy évvel korábbi 479 millió dollárnál. Az adó- és kamatfizetés, értékcsökkenés és amortizáció előtti (EBITDA) eredmény 191,4 millió dollár lett a negyedik negyedévben, 35 százalékkal magasabb a 2014 negyedik negyedévi 141,4 millió dollárnál. A harmadik negyedévben 142,1 millió dollár volt az EBITDA eredmény. A decemberrel zárt negyedévben a Twitter 90,2 millió dollár veszteséget szenvedett el, kisebbet az egy évvel korábbi 125,4 millió és a harmadik negyedévi 131,7 millió dollár veszteségnél.

A Twittert reklámfelületként felhasználó ügyfelek száma 90 százalékkal 130 ezerre emelkedett a negyedévben.

Az aktív felhasználók száma 9 százalékkal 320 millióra emelkedett a negyedik negyedévben az egy évvel korábbi 292 millióról. Ezen belül az Egyesült Államokban 3 százalékos, nemzetközi szinten pedig 11 százalékos volt a növekedés.
Negyedéves összevetésben azonban a felhasználók számának növekedése megállt, az előző, harmadik negyedévben is 320 millió felhasználója volt a Twitternek.
A 2016-os első negyedévre a Twitter 595-610 millió dolláros bevételt helyezett kilátásba, szemben a 627 millió dolláros piaci várakozással.

A felhasználók számának csökkenését és a várakozásoktól elmaradó forgalmi előrejelzést a részvény árfolyamának gyengítésével "büntették" a befektetők: az árfolyam a szerdai tőzsdei zárást követően 13 százalékkal is lejjebb esett a tőzsdén kívüli kereskedelemben, a veszteség azonban később három százalékra mérséklődött.
A Twitter alapító-vezérigazgatója Jack Dorsey változásokat jelentett be az üzenetmegosztó szolgáltatás struktúrájában: lehetővé teszik az üzenetek fontosság szerinti osztályozását, illetve az üzenetek nem időrendi, hanem egy bizonyos, a felhasználói preferenciákat figyelembe vevő algoritmus szerint átrendezett sorrendben jelennek majd meg a felhasználói felületen.

Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás
címkék: twitter

Hozzászólások

Felzárkóztatás: Balog elárulta, mi kell a sikerhez

Sikeres felzárkózáspolitikához minden érintett együttműködése szükséges - hangsúlyozta az emberi erőforrások minisztere.

Lengyelország teljes mértékben elkötelezett az EU irányában

Fel sem merül, hogy Lengyelország kilépjen az európai közösségből.

Rakétaüzemmódba kapcsol a konjunktúraindex

Az index így is 2,5 éves csúcsára jutott - közölte a GKI.

Az évszázad összecsapása

A Gazprom és az Európai Bizottság között létrejött alku versenyképes áron biztosíthat gázt a jövőben a közép- és kelet-európai piacok számára.



Budapesti konferenciával indul a FabLaBNet

Az Európai Unió által támogatott új projekt, a FabLabNet március 28-án indul a partnerek által közösen, 3D-nyomtatott alkatrészekből épült rakéta jelképes kilövésével..

Kaposváron oktatják a jövő startup vállalkozóit

Európában is egyedülálló digitális oktatási platformmal és a diploma mellett akár befektetési lehetőségekkel is várja a Kaposvári Egyetem 2017-ben hallgatóit.

Másfél milliárd 6 erős nagyprojektre

A Bay Zoltán Kft. másfél milliárd forintnyi magas hozzáadott értékű kutatási, fejlesztési és innovációs projektek fejlesztését kezdi meg.

Universal Robots: hasít az ipari robotika

A kollaboratív robotok úttörője továbbra is ki tudja használni, hogy elsőnek lépett a piacra és gyorsan piacvezetővé vált.

top200