Szuperolcsó diszkontáruház verheti ki a biztosítékot

Figyelő Online
2016.02.03  10:13   
mail
nyomtatás
Az easyJet fapados légitársaság tulajdonosa, az easyHotel és egyéb "easy"márkák után újabb fába vágta fejszéjét.
Újabb ellenfele akadhat az Aldinak és Lidlnek; a fapados légitársaság, az easyJet tulajdonosa ugyanis megnyitotta első diszkontáruházát. Amennyiben a húzás bejön, simán elképzelhető a nemzetközi terjeszkedés is.

Stelios Haji-Ioannou, az easyJet fapados légitársaság tulajdonosa, az easyHotel és egyéb "easy"márkák után újabb fába vágta fejszéjét. A fapados-király ugyanis nemrég easyFoodstore néven megnyitotta első diszkontáruházát Nyugat-Londonban - számol be róla a DailyMail, amit a pénzcentrum.hu idézett. A diszkontáruház a Magyarországon is ismert "eurósboltok", illetve élelmiszerbank mintáját követi, azzal a különbséggel, hogy itt egyelőre majdnem minden termék 25 pennybe, azaz kb. 100 forintba kerül.

A rendelkezésre álló információk szerint ez ugyan a bevezető ár, de a tervek szerint 50 pennynél nem megy majd feljebb az alapélelmiszerek egységenkénti árazása.

Jelenleg 76 féle különböző akciós termék várja a vásárlókat, a tulajdonos ígérete szerint azonban a lista hamarosan tovább bővülhet ruhaneműkkel, illetve kozmetikumokkal is. Nagy márkákat, ismert ételkülönlegességeket ugyanakkor nem lehet találni a felhozatalban.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Felzárkóztatás: Balog elárulta, mi kell a sikerhez

Sikeres felzárkózáspolitikához minden érintett együttműködése szükséges - hangsúlyozta az emberi erőforrások minisztere.

Lengyelország teljes mértékben elkötelezett az EU irányában

Fel sem merül, hogy Lengyelország kilépjen az európai közösségből.

Rakétaüzemmódba kapcsol a konjunktúraindex

Az index így is 2,5 éves csúcsára jutott - közölte a GKI.

Az évszázad összecsapása

A Gazprom és az Európai Bizottság között létrejött alku versenyképes áron biztosíthat gázt a jövőben a közép- és kelet-európai piacok számára.