Vezetik a magyar piacot

Figyelő Online
2016.02.02  11:33   
mail
nyomtatás
Tizenkét százalék fölé emelkedett a Suzuki piaci részesedése 2016 első hónapjában, amivel a márka ismét piacvezető Magyarországon.
A Vitara továbbra is nagy sláger a vevők körében, a Swift és az S-CROSS stabilan hozza a számokat, és egyre népszerűbb a Celerio is.

A Datahouse friss adatai szerint az országban januárban fogalomba helyezett 5567 személygépkocsiból 677 volt Suzuki, ami 12,16 százalékos piacrésznek felel meg. A Suzuki ezzel az eredménnyel átvette a magyar piac vezetését.

A sikerből az összes Magyarországon gyártott modell kivette a részét: Vitarából 476 darabot értékesítettek, a modell 28,12 százalékkal áll a SUV kategória élén. A B szegmenst a Swift vezeti 13,33 százalékos piacrésszel, és az S-CROSS-nak is sikerült előretörnie: 4,24 százalékos piacrészt könyvelhetett el januárban a C szegmens sűrű mezőnyében. Az importmodell Celerio szintén a gázra taposott, és 26,67 százalékra növelte részesedését az A szegmensben.

Az elmúlt évben egyébként a Suzuki jelentősen növelte jelenlétét a magyar személyautó-piacon, és - elsősorban a Vitara kiugró sikerének köszönhetően (2015 egészében 3733 darab kelt el belőle) - összességében 9,72 százalékos piaci részesedést ért el. Az idei januári piacelsőség a tavalyi hazai szereplés remek folytatatása.

A jó eredmények tükrében a Magyar Suzuki Zrt. eladásainak további bővítésére törekszik mind a magánvásárlók körében, mind a flottaeladások terén.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék: Suzuki

Hozzászólások

Nagyhatalmi ambíciók

A Phenjannak címzett amerikai fenyegetések valójában Pekingnek szólnak. Ettől függetlenül komolyan kell venni azt, hogy az észak-koreai rezsim atomnagyhatalom akar lenni.

Csíki-csuki

A Heinekennel csatázó csíkszentsimoni Igazi Csíki Sör védelmére kelve hadat üzent a hazai sörmultiknak is a kormány.

Hat éves csúcson az eurozóna növekedése

Az üzleti hangulat jelenleg Franciaországban és Európa legnagyobb részén rendkívül kedvező, bár a választások miatti bizonytalanság érzékelhető.

Budapesti konferenciával indul a FabLaBNet

Az Európai Unió által támogatott új projekt, a FabLabNet március 28-án indul a partnerek által közösen, 3D-nyomtatott alkatrészekből épült rakéta jelképes kilövésével..



Budapesti konferenciával indul a FabLaBNet

Az Európai Unió által támogatott új projekt, a FabLabNet március 28-án indul a partnerek által közösen, 3D-nyomtatott alkatrészekből épült rakéta jelképes kilövésével..

Kaposváron oktatják a jövő startup vállalkozóit

Európában is egyedülálló digitális oktatási platformmal és a diploma mellett akár befektetési lehetőségekkel is várja a Kaposvári Egyetem 2017-ben hallgatóit.

Másfél milliárd 6 erős nagyprojektre

A Bay Zoltán Kft. másfél milliárd forintnyi magas hozzáadott értékű kutatási, fejlesztési és innovációs projektek fejlesztését kezdi meg.

Universal Robots: hasít az ipari robotika

A kollaboratív robotok úttörője továbbra is ki tudja használni, hogy elsőnek lépett a piacra és gyorsan piacvezetővé vált.

top200