300-207    | MB2-704    | 640-916    | 300-070    | 100-101    | 9L0-012    | MB5-705    | 70-980    | 3002    | LX0-104    | 400-201    | 70-410    | CAS-002    | 642-035    | 350-018    | 642-732    | 300-206    | 101-400    | EX300    | EX200    | PMP    | 1Z0-051    | 70-410    | 102-400    | 200-310    | 70-532    | 1z0-434    | EX300    | CISSP    | 1Z0-061    | 810-403    | MB2-708    | MB2-708    | 300-320    | 1Z0-060    | 2V0-621    | A00-211    | 70-461    | 1V0-601    | 210-260    | 70-411    | A00-211    | 070-341    | IIA-CIA-PART1    | ADM-201    | 70-480    | 070-486    | 1Z0-051    | 300-115    | 350-080    | 300-075    | 2V0-621    | GCIH    | MB2-703    | 70-346    | 101-400    | 642-998    | C2010-595    | 300-075    | 810-403    | 101-400    | 300-070    | MB2-707    | 70-461    | MB6-704    | 640-692    | 70-346    | C_TSCM62_66    | MB5-705    | 70-462    | CAS-002    | PMI-001    | 3002    | 352-001    | 9L0-012    | 1V0-601    | 70-331    | DEV-401    | 100-101    | 640-875    | C2010-595    | 1Z0-062    | 200-120    | 70-461    | 70-486    | 1Z0-061    | MB5-705    | 300-115    | 1z0-434    | C_TADM51_731    | MB2-707    | 70-483    | 1Z0-053    | MB2-704    | 300-206    | ADM-201    | 640-554    | 642-999    | 70-497    | 070-480    | C2010-515    | CRISC    | 312-49v8    | 070-410    | 70-417    | 070-480    | MB6-702    | 010-150    | E20-597    | SSCP    | 2V0-621D    | CISSP    | 101    | 98-364    | CRISC    | MB2-704    | 210-451    | 644-906    | 70-461    | 98-367    | MB2-707    | 300-075    | 70-497    | CISM    | 210-060    | 642-732    | best 98-349 sale do 1Z0-051 questions best 70-347 test latestAWS-SysOps dumps sale cheap DEV-501 test sale MB2-703 test for sale offer VCP550 exam sale

Figyelő online |StartUp + KKV | Lájkból milliók


Lájkból milliók

Figyelő Online
2016.01.19  14:53   
mail
nyomtatás

Egészen pontos jellemzőket ismerhetünk meg a termékeink és a szolgáltatásaink iránt érdeklődőkről a facebook hirdetéskezelő finomított elemzési programjából - hívta fel rá a figyelmet a 2016. január 15-i online marketing konferencián a Webkukkoló tulajdonostársa és ügyvezetője, Molnár Ferenc.
A fiatalember öt fontos változást osztott meg a mintegy hatszáz résztvevővel a Facebookról. Egyetlen posztban akár öt kép és azokhoz rendelve öt link is kattintható a közösségi oldalon most bevezetett egyik újításként, ami azért fontos az ott hirdetőknek, mert célzottan irányíthatják a potenciális vásárlóikat. Ferenc szerint azonban a két kép az optimális, mert ezzel a választási lehetőség már adott viszont nem a túl nagy kínálat sem bizonytalanít el senkit.

További remek dolog, hogy a Facebook együttműködési megállapodást kötött az Instagrammal, így a facebookos hirdetések megjelenhetnek az okostelefonokon is. Más kérdés azonban, hogy megéri-e ezt a szolgáltatást bekapcsolni, hiszen a szakember szerint különböző tartalmat kell közzétenni a két rendszerben. A Facebookkal ellentétben az Instagramon ugyanis a szöveges üzenetek nem „mennek át", csak a képek, és azokból is a minél jobb minőségű, minél élvezetesebb tartalmúak.
A like gomb árnyalása, hogy többféle érzelmet is kifejezhessünk vele a Facebook felhasználók régi nagy vágya most megvalósulni látszik. A spanyoloknál mindenesetre már bevezették a love, a haha, a Yay (cuki), a wow (hú) és az angry (dühös) lájkolási lehetőséget.

S hogy miért is fontos a célpiacunkról a minél részletesebb információ, ami a Facebook hirdetési kezelőben az eszközök között „célközönségek elemzése" címszó alatt érhető el? Egy célzott piackutatással ugyan nem egyenértékű, de az oldalunk lájkolóiról és a követőinkről sok olyan dolgot megtudhatunk, aminek köszönhetően személyre szabottabban ajánlhatjuk neki a termékeinket, vagy alakíthatjuk a szolgáltatásainkat.

Aki pedig minderről többet szeretne megtudni, az olvassa el Molnár Ferenc most megjelent Lájkból vagyont című könyvét. Ez Ferenc első, de a Webkukkoló második kiadványa a témában. Az első kötet címe Lájkból forint, a szerzője pedig a cég másik tulajdonosának, Talabos Viktóriának (aki nem mellesleg Ferenc felesége) a szellemi terméke. A konferencián Viktória a gyors, ugyanakkor minőségében erős posztolás módszertanát igyekezett átadni a hallgatóságnak, egészen egyedi stílusban, a saját személyes életébe gyerekkorától napjainkig engedve bepillantást.
És Viktória beszélgetett a színpadon többek között Hozleiter Fannyval, akit az ország fele már Mosolykaként ismer. A kerekesszékes fiatal nő az elmúlt egy-két évben „robbantott" az interneten a blogjával majd a Facebook oldalával az őszinte és nem csak, sőt nem is elsősorban megható, hanem rendkívül erőteljes üzeneteivel. Érdekes volt tegnap hallgatni, mennyire örült az első ötszáz majd ezer követőjének, és miként vált mára másodlagossá, már 93 ezren kíváncsiak a posztjaira. Vagyis a mennyiségi eredményeket miként váltotta fel követelményként a minőség.

Hogyan lehet sikeres online marketinget felépíteni egy olyan „unalmas"termék esetében, mint egy nyomtató? Vagy miért lehet érdekes egy olyan oldal, ami az induló vállalkozások buktatóiról számol be, és nem csak a sikerekről? S miért nem az a kérdés, hogy legyen-e videómarketingünk, hanem csak az, hogy mikor? A délutáni kerekasztal-beszélgetések (a Fókusz Computer, a Rajna Images és a Webshop TV részvételével) adtak hol egyértelmű, hol továbbgondolandó válaszokat a fenti kérdésekre.

Vannak, akik esküsznek a Facebook hirdetésekre, ám még ki sem próbálták. Mások igen, de az első kudarcok („semmi hozama") után máris feladják. Alighanem nekik szólt Molnár Ferenc záró előadása arról, hogy milyen a jó poszt. Kulcsszavakkal: legyen benne valami retró, azaz „emlékszel még?" érzés. Jól adagolható a „gonosz legyőzése", vagyis hogy a hirdetett termék és szolgáltatás által milyen fenyegetésektől, bajoktól menekülhetsz meg. Elcsépelt, de működik, ha egy aktuális sikerfilmre „csavarod fel" a saját üzenetedet. Mindig bejön a játék, a motiváció, a tanmese, továbbá a humor és az önirónia. Persze még jobb, ha sikerül meghökkentő, de igaz dolgot állítani a saját ajánlatod mellé, ha beszédes kifejezéseket használsz (például „nyomtató gyilkosság"), és a bulváros hangvételtől sem szabad visszariadni, mert hatásos. Végül de nem utolsó sorban Ferenc tanítása, hogy „taníts valamire" a posztodon a szakmáddal, a termékedhez kapcsolódóan, mert a jó tanácsok visszatérő látogatókat hozhatnak.

Kapcsolódó cikkek
mail
nyomtatás
címkék:

Hozzászólások

Bővülő magyar-szlovák kapcsolatok

Multiszektorálissá bővülnek a magyar-szlovák gazdasági kapcsolatok.

A centenárium árnyékában

A hétvégi választások után eldől, hogy normalizálódhat, vagy tovább éleződik a magyar-román viszony - mondta a Figyelőnek az RMDSZ elnöke.

Merre tovább MFB, BB, takarékok?

Méretes és változatos állami feladatok tartoznak a kormánybiztos alá.



Bővülő magyar-szlovák kapcsolatok

Multiszektorálissá bővülnek a magyar-szlovák gazdasági kapcsolatok.

Felvillanyozva!

Edison Light Up! néven innovációs pályázatot és startup versenyt hirdet az MVM.

Startup-fellegvárrá alakulhat az egyik rozsdaövezet

Főszerepben az innovatív irodaterek.

top200