300-207    | MB2-704    | 640-916    | 300-070    | 100-101    | 9L0-012    | MB5-705    | 70-980    | 3002    | LX0-104    | 400-201    | 70-410    | CAS-002    | 642-035    | 350-018    | 642-732    | 300-206    | 101-400    | EX300    | EX200    | PMP    | 1Z0-051    | 70-410    | 102-400    | 200-310    | 70-532    | 1z0-434    | EX300    | CISSP    | 1Z0-061    | 810-403    | MB2-708    | MB2-708    | 300-320    | 1Z0-060    | 2V0-621    | A00-211    | 70-461    | 1V0-601    | 210-260    | 70-411    | A00-211    | 070-341    | IIA-CIA-PART1    | ADM-201    | 70-480    | 070-486    | 1Z0-051    | 300-115    | 350-080    | 300-075    | 2V0-621    | GCIH    | MB2-703    | 70-346    | 101-400    | 642-998    | C2010-595    | 300-075    | 810-403    | 101-400    | 300-070    | MB2-707    | 70-461    | MB6-704    | 640-692    | 70-346    | C_TSCM62_66    | MB5-705    | 70-462    | CAS-002    | PMI-001    | 3002    | 352-001    | 9L0-012    | 1V0-601    | 70-331    | DEV-401    | 100-101    | 640-875    | C2010-595    | 1Z0-062    | 200-120    | 70-461    | 70-486    | 1Z0-061    | MB5-705    | 300-115    | 1z0-434    | C_TADM51_731    | MB2-707    | 70-483    | 1Z0-053    | MB2-704    | 300-206    | ADM-201    | 640-554    | 642-999    | 70-497    | 070-480    | C2010-515    | CRISC    | 312-49v8    | 070-410    | 70-417    | 070-480    | MB6-702    | 010-150    | E20-597    | SSCP    | 2V0-621D    | CISSP    | 101    | 98-364    | CRISC    | MB2-704    | 210-451    | 644-906    | 70-461    | 98-367    | MB2-707    | 300-075    | 70-497    | CISM    | 210-060    | 642-732    | best 98-349 sale do 1Z0-051 questions best 70-347 test latestAWS-SysOps dumps sale cheap DEV-501 test sale MB2-703 test for sale offer VCP550 exam sale

Figyelő online |StartUp + KKV | VW: megvan a megoldás!!!


VW: megvan a megoldás!!!

Figyelő Online
2016.01.10  15:15   
mail
nyomtatás
Új katalizátort fejlesztettek ki a VW mérnökei, amellyel a dízelbotrányban érintett motorok emissziós értékei az előírt határértékek alá csökkenthetők - számolt be a német Bild am Sonntag magazin hírportálja vasárnap.
A lap értesülése szerint Matthias Müller, a Volkswagen AG vezérigazgatója szerdán mutatja be az amerikai EPA (Environmental Protection Agency) környezetvédelmi hivatal igazgatójának, Gina McCarthynak az újonnan kifejlesztett katalizátort.


A katalizátorral a dízelbotrányban az Egyesült Államokban érintett 580 ezer autóból az EA 189 típusú dízelmotor első generációjával rendelkező 430 ezer autó károsanyag-kibocsátását lehet csökkenteni. A katalizátor sorozatgyártását az EPA engedélyének megszerzése után kezdi meg a Volkswagen.

A lapértesülést a VW szóvivője csak annyiban erősítette meg a hírügynökségeknek, hogy "megoldási javaslatotokat terjesztettek az amerikai hatóságok elé", amelyek január 14-én nyilatkoznak az ügyben.
Kapcsolódó cikkek
MTI
mail
nyomtatás

Hozzászólások

A fiataloknak nemzeti értékek kellenek

A Jobbik egy divat, amiből ki lehet szeretni - mondja a Figyelőnek Szabó Andrea politológus, az ifjúságkutatások szakértője.

Kicselezzük Brüsszelt?

Ami nem szerepel az uniós alapszerződésben, arról lehet rendelkezni a magyar alaptörvényben.

A horvátországi magyarok "erődemonstrációja" Zágrábnak

A horvátországi magyarok nagyobb beleszólást szeretnének a zágrábi politikába, így fontos számukra, hogy ki és hogyan képviselje őket.

Csökkentek az ipari termelői árak

Az év első nyolc hónapjában az ipari termelői árak 2,0 százalékkal csökkentek.



Áramfogyasztást csökkentő innováció lett dobogós

Áramfogyasztást csökkentő innovációval lett harmadik Varsóban egy magyar startup.

Mennyire védettek az okostechnológiák a külső támadások ellen?

A repülőterek biztonsági rendszerében alkalmazott okostechnológiák külső támadások elleni védelmét modellezi egy uniós program magyar kutatócsoportja.

Több mint egymillió felhasználó lóg a magyar fantasyvilágban

Egy hazai startup ugrott rá a fantasyra. Elég jó pörögnek.

A dolgok internete: álomból valóság

Hogyan változtatja meg a Big Data és az IoT a környezetünkkel való kapcsolatunkat, a viselkedésünket?